Vraag

iPhone 4S internetten

  • 15 augustus 2012
  • 12 reacties
  • 628 Bekeken

Hallo.

ik gebruik nu mijn iPhone 4S met mijn huidige Blackberry internet. maar dat is mij te traag.
zou ik mijn internet kunnen overzetten naar een betere? wel zoek ik onbeperkt internet.
en kost dat geld?


MVG Shayan.

12 reacties

Hallo Shayan,

Dit ligt aan je abonnement. De blackberry bundel is een afzonderlijke bundel die los op je abonnement zit, deze kun je er niet afhalen. Je zou eventueel 'gewoon' internet op je abonnement kunnen plaatsen tenzij er in je abonnement zelf al internet zit.
Reputatie 6
@shayan18

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en zij de bundel voor je verwijderd hebben, ook is er een andere internetbundel geactiveerd voor je. Veel plezier met jouw iPhone 4S 🙂
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/shayan18-205279/"

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en zij de bundel voor je verwijderd hebben, ook is er een andere internetbundel geactiveerd voor je. Veel plezier met jouw iPhone 4S :)


Hallo Chris

Ik heb nu nieuw internet van jullie gekregen helemaal top en snel gegaan allemaal. 
maar 1 probleem... mijn internet snelheid op me nieuwe 4S is nu maar 0.32KBS veel en veel te traag. met mijn oude bundel was  het sneller dan dit wel jammer. als jullie daar verandering in brengen zou het perfect zijn! Ben al heel lang klant van jullie. ik wil graag genieten van snelle verbinding met mijn 700 Euro telefoon.
ik hoor nog van uw.

Mvg , Shayan. 
Badge +3
@shayan18

Je kunt net als voorheen een snelheid behalen van 384 Kbp/s. Ik zie nog wel dat je een 'oude' type simkaart hebt. Deze werkt vaak niet goed met nieuwe toestellen. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe toegestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen thuis ontvangen. Na het ontvangen kun je de simkaart activeren via My T-Mobile.:)
@shayan18

Je kunt net als voorheen een snelheid behalen van 384 Kbp/s. Ik zie nog wel dat je een 'oude' type simkaart hebt. Deze werkt vaak niet goed met nieuwe toestellen. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe toegestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen thuis ontvangen. Na het ontvangen kun je de simkaart activeren via My T-Mobile.:)



Kijk dat noem ik service klasse t-mobile!
[quote]@shayan18

Je kunt net als voorheen een snelheid behalen van 384 Kbp/s. Ik zie nog wel dat je een 'oude' type simkaart hebt. Deze werkt vaak niet goed met nieuwe toestellen. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe toegestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen thuis ontvangen. Na het ontvangen kun je de simkaart activeren via My T-Mobile.

Jammer.. erg jammer. de problemen zijn nog steeds aanwezig. mijn internet snelheid is nog traager soms dan normaal. jullie moeten hier iets aan doen. anders ga ik zeker overstappen.
nog steeds 0.32kbps. aan me telefoon ligt het niet.
@shayan18

Jammer dat het Internet nu soms zelfs trager lijkt te zijn. Ik zou je toch willen vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en te kijken hoe de snelheid dan is. Ik hoor graag van je wat het resultaat hiervan is.
@shayan18

Jammer dat het Internet nu soms zelfs trager lijkt te zijn. Ik zou je toch willen vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en te kijken hoe de snelheid dan is. Ik hoor graag van je wat het resultaat hiervan is.


hallo,

ja, helaas. het is nog steeds traag. ook in een andere iPhone.
jammer dat ik elke maand 10 euro moet betalen voor dit.
@shayan18

Vervelend dat het er niet beter op lijkt te worden of te veranderen. 😞 Kun je aangeven of je de trage verbinding alleen hebt op bepaalde locaties of overal? Ik zou je nog willen adviseren om een speedtest te doen om te kijken wat hieruit komt. Zodra je op beide antwoord hebt hoor ik het graag zodat ik kan kijken hoe ik je hier verder mee kan helpen. 🙂
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/shayan18-205279/"

Vervelend dat het er niet beter op lijkt te worden of te veranderen. 😞 Kun je aangeven of je de trage verbinding alleen hebt op bepaalde locaties of overal? Ik zou je nog willen adviseren om een https://"http://speedtest.net/" te doen om te kijken wat hieruit komt. Zodra je op beide antwoord hebt hoor ik het graag zodat ik kan kijken hoe ik je hier verder mee kan helpen. :)


Ik heb net een speedtest gedaan. 0.34Mbps. te traag
Badge +3
@Shayan18

Ik begrijp hoe vervelend dit kan zijn. Ik heb het daarom voor je doorgestuurd en je klacht wordt in behandeling genomen. Je wordt hier z.s.m. over geïnformeerd.
@shayan18

Ik zie dat je nog een 'oude' Web'n'walk Vast hebt. Aangezien je een iPhone gebruikt, adviseer ik je om over te stappen naar een snellere internetbundel. Je hebt momenteel een oude bundel (Bel&Sms 35). Om over te stappen op de huidige (snellere) internetbundels, dien je dan wel je tariefplan aan te passen naar een huidige tariefplan. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het van je! 🙂

Reageer