Beantwoord

iPhone 7 en Visual Voicemail gebruik

  • 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Beste,

Ik heb lange tijd zonder problemen Visual Voicemail kunnen gebruiken (ook in de tijd voor mijn iPhone 7 met de 6 en 5), maar heb sinds iets meer dan een week problemen met het beluisteren van mijn voicemail.
Als ik visual voicemail open en op een nieuw bericht druk om deze te beluisteren, dan gaat hij eigenlijk meteen weer terug naar het overzicht met daarin alle voicemail berichten. Dat is wel eens eerder geweest en dan werkte de workaround van afluisteren op speaker vaak nog wel, maar nu werkt dat ook niet (meer).
Zeer hinderlijk, want nu kan ik deze functie niet gebruiken wat juist een van de grote voordelen is van T-Mobile met iPhone.
Hoor graag wat ik hieraan kan doen, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thalina 24 maart 2017, 12:15

Hoi Arjan,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb een technical specialist gevraagd om naar jouw gegevens te kijken en hij heeft je een sms verstuurd met daarin de volgende instructies: kun je een sms met het woord STATE versturen naar 72436? Op die manier maak je opnieuw connectie met de voicemail server. Hopelijk lost dit het probleem op! Laat je weten of het is gelukt?

Hoe dan ook wens ik je alvast een fijn weekend toe, geniet van het mooie weer 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arjan,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb een technical specialist gevraagd om naar jouw gegevens te kijken en hij heeft je een sms verstuurd met daarin de volgende instructies: kun je een sms met het woord STATE versturen naar 72436? Op die manier maak je opnieuw connectie met de voicemail server. Hopelijk lost dit het probleem op! Laat je weten of het is gelukt?

Hoe dan ook wens ik je alvast een fijn weekend toe, geniet van het mooie weer 🆒

Reageer