Vraag

Is mijn internetbundel al geactiveerd?

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb gister mijn abbonoment aangepast en daar web n walk bij gezet voor te internetten. Ik heb een bevestigingsmail gekregen en hij staat op my t-mobile bij bundels kan ik dan gewoon vanaf nu gebruik maken van internet ? Moet ik geen instellingen in een smsje krijgen van t-mobile?

Dankjewell !

This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 4
Hoi hoi,

Het smsje krijg je als je het toestel voor de eerste keer gaat gebruiken.
Dat zijn de service smsjes met instellingen voor internet, mms.

Als je de internetbundel ziet staan bij je contractoverzicht dan kan je er vanuit gaan dat deze geactiveerd is en gewoon het internet op kan.

Is het toestel geleverd door T-Mobile, dan zullen de instellingen er al in staan.
Gewoon uitproberen
Werkt het nog niet, stuur dan een sms met de tekst: internet naar 1300
(deze optie geldt niet voor smartphones)

Krijg je de melding dat de instellingen niet bekend zijn en het betreft geen smartphone..
op de website van T-mobile onder Telefoon / telefoon instellen kan je de instellingen handmatig erin zetten. Zorg dan wel dat je bent ingelogd op My T-Mobile.

Je kan de instellingen ook via de website van Belcompany opvragen (geen smartphone)
Daar vind je die onder: http://www.belcompany.nl/Services/Pages/Instellingenopjouwmobiel.aspx
Suc6 & happy surf :)

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Hallo,,,,

Ik heb gisteren een web n walk bundel bij mijn bestaande abbo aan gevraagd.
Ik heb een bevestigingsmail ontvangen,, maar nu is mijn vraag,, vanaf wanneer gaat deze in???
Ik heb gisteren avond heel ff op internet gezeten,, maar er kwamen wel extra kosten bij

groetjes
Reputatie 2
Hallo,, ik heb gisteren een web 'n walk bundel toegevoegd aan mijn abbo,,, hoe kan ik zien of deze nu geactiveerd is??? en worden nog kosten afgesschreven,,,,

Oja,, ik heb een htc wildfire,,,, maak kan zeze niet opgen als"mijn telefoon"op dit forum

Groetjes
Reputatie 2
Hallo,,,, wanneer gaat een W&W bundel in werking,,, ik heb hem gisteren toegevoegd,,, maar de extra kosten op mijn overzicht lopen steeds op....
Hoe kan ik er achter komen dat ik via mijn bundel internet op ga???

Groetjes
Reputatie 2
Hallo!!!!!!!

Ik heb gisteren een W&W bundel toegevoegd,,,,, een bevestigingsmail gehad,,,,,,maar als ik internet op ga lopen de overige kosten wel op.
Hoe kan ik zien, en waneer gaat het internet via de bundel?

Groetjes
Reputatie 2
Hallo,,,

Ik heb sinds gisteren een W&W bundel toegevoegt,,, vanaf gaat deze in werking???
En worden nog steeds "meerdere kosten" in rekening gebracht??
Ik heb gisteren wel een vevestigings mail gehad.

Groetjes
Reputatie 5
[modbreekt]Op my T-Mobile zie je op de eerste pagina linksboven 'mijn abonnement' staan. Je kunt hier kiezen voor 'bekijk en wijzig je abonnement'. Hier zie je welke bundels actief zijn.
[/modbreekt]
Reputatie 2
Dat klopt,,,, dat staat er bij mij ook.
Maar bij "overige kosten loopt het bedrag wel op , vandaar mijn vraag.
Groetjes

ps.sorry voor mijn dubbele posten,, ik had het ff verkeerd gedaan:)
Reputatie 2
Ik heb onlangs web 'n walk aangezet. Dit is via e-mail bevestigd, en ook zichtbaar op my T-Mobile. Echter, als ik internet gebruik zie ik nog steeds de overige kosten oplopen. Vanaf wanneer gaat het internetten via m'n web 'n walk, en stoppen de extra kosten?
Reputatie 2
Ik ben gister teweten gekomen dat mijn abbonement is ingegaan, en ik heb hierbij een web 'n walk vast bundel bij genomen (iphone)
Nu dacht ik dat ik dit maar eventjes uit zou testen op snelheid e.d. maar nu ik 3g en alles aan heb gezet krijg ik foutmeldingen dat ik geen internetverbinding heb.
Ik hoop dat het op de lossen is.

Mvg, dhr. Pruim
Reputatie 2
Ik heb net bij My T-mobile mijn bundels aangepast en ik heb daar Web 'n Walk vast bij aangeklikt, ik heb een bevestigingsmail gehad dus het is allemaal gelukt maar de vraag is:

Gaat nu de w'n'w per direct in of per ingang van de nieuwe maand van je abbo?

alvast bedankt & gr.
Reputatie 2
bij ingang van het nieuwe abbonnement, dus pas op voor internet kosten !!
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb laatst een Relex 25-abonnement met gratis web 'n walk standart vast afgesloten, samen met een iPhone 4 32GB. Mijn abonnement is 25 augustus van start gegaan, maar als ik wil internetten geeft hij aan dat ik geen abonnement op een mobiele dataservice heb.
Hoe komt dit? Kan iemand me helpen?
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

Op my T-Mobile zie je op de eerste pagina linksboven 'mijn abonnement' staan. Je kunt hier kiezen voor 'bekijk en wijzig je abonnement'. Hier zie je welke bundels actief zijn.

Ik heb mijn abonnement 2 dagen geleden ook aangepast met WnW, en ik zie bij mijn status dat WnW actief is, maar de overige kosten blijven alsnog stijgen. Dus mijn vraag is wanneer gaat WnW in?
Reputatie 2
Ik zou internet binnen mn bundel krijgen ,nu wordt het er los bij gerekend,dit is niet de afspraak.
Je moet ook alles controleren helaas.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb laatst een Relex 25-abonnement met gratis web 'n walk standart vast afgesloten, en ook Sms Maximaal, samen met een iPhone 4 16GB. Mijn abonnement is 1 september van start gegaan, maar als ik wil internetten geeft hij aan dat ik geen abonnement op een mobiele dataservice heb.
Hoe komt dit, Kan iemand me helpen?
Reputatie 2
ik heb vandaag web'n'walk toegevoegd aan mijn abbo. Ik heb een bevestiging gehad en er staat op my t-mobile bij bundels dat ik web'n'walk heb. kan ik deze dan meteen gebruiken? moet ik niet wachten tot de volgende maand in gaat van mijn abbo?

al vast bedankt
Reputatie 6
Badge +8
Kan je gelijk gebruiken.

Veel plezier

gr
CENTAUR
Reputatie 2
dank je voor de snelle reactie.
Reputatie 2
hallo allemaal,

ik heb een Iphone en had het Iphone 150 abbo. nu heb ik net mijn abbo veranderd in een relax 30 + onbeperkte sms tot 1000 smsjes.
maar nu vraag ik me net af of ik nu nog wel onbeperkt internet heb voor
Reputatie 6
Is het alleen een wijziging of heb je het over een contractvernieuwing van 1 of 2 jaar?
Reputatie 2
alleen gewijzigd. er stond wel dat m'n grenzeloos '08 kwam te vervallen maar dat maakt niet uit. maar ik neem aan en hoop dat m'n internet het nog wel doet..? :S
Reputatie 6
Bij je iPhone abonnement zat internet inbegrepen maar door de wijziging heb jr dat niet meer. Je zult dus nog wel zelf de wnw bundel moeten aanzetten als je geen hoge internetkosten wilt. Dat doe je op dezelfde manier zoals je de sms bundel ook hebt aangezet.
Reputatie 2
okee naja dat heb ik ook maar weer even snel ingesteld dan! dankjewel!! 😃 scheelt een hoop extra kosten nu ik dit weet.
weet je toevallig ook vanaf wanneer deze wijzigingen in gaan? vanaf nu meteen of pas begin volgende maand?
Reputatie 6
Mijn eigen ervaring, en wat ik ook lees op dit forum, is dat het normaal gesproken vrijwel direct ingaat. Je kunt het zelf ook zien op je overzicht als je inlogt op My T-Mobile. Als je bij 'Mijn abonnement' de relax 30 ziet staan dan weet je het pas echt zeker.