Vraag

Is mijn internetbundel al geactiveerd?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 2
oke dank je wel dat is duidelijk! erg fijn dan ga ik zo maar eens proberen om op internet te komen met mijn telefoon haha
Reputatie 2
Ah, ik dacht dat er in mijn factuur pagina 8 februari stond.

Mijn excuses voor te gehaaste reactie en alsnog bedankt

JVD
Reputatie 2
Beste,

Mijn naam is Karlijnn. Ik heb gisteren Internet (W'n'W' vast) aangevraagd via de T-mobile site. Hoe weet ik nu of ik dat al kan gebruiken? Niet dat ik straks een hele hoge internet rekening heb, omdat het nog niet verwerkt is.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden door iemand, dankjewel!

Met vriendelijke groet,

Karlijnn
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Karlijn, welkom

Op JOU startpagina op My T-Mobile zie je je gegevens staan als je links op mijn abonnement klikt en dan op wijzigen dan zie je je abonnement, daar zou W&W bij moeten staan.
Als het goed is is W&W gelijk aktief maar ik begrijp dat je zekerheid wil.
Reputatie 2
Beste,

Dankjewel! Wat je zegt klopt wel. Als ik links op mijn abonnement klik en dan op wijzigen, staat W&W er wel gewoon bij. Ik wil inderdaad wel die zekerheid, ja. Kan ik dan ergens 'anders' vinden/lezen of het al aktief is?
Iniedergeval bedankt voor je reactie en hulp zo ver!

MVG,

Karlijnn
Reputatie 2
Zoals centaur al aangaf is het mogelijk om het op de website te zien, anders kan je natuurlijk voor de zekerheid de klantenservice (1200) bellen voor een bevestiging. Zij zullen dat kunnen bevestigen, mocht het zijn dat je toch kosten voor internet buiten de bundel krijgt kan je altijd refereren naar het gesprek die je met de klantenservice hebt gehad.
Reputatie 2
Oke! Dankjewel voor je reactie. Nog 1 vraagje,

Als ik wel zou internetten en het kost me geld. Komt het dan direct bij overige kosten te staan, of niet?
Reputatie 6
Badge +8
komt inderdaad bij je overige kosten te staan.
Reputatie 2
thank you! Dan is het dus blijkbaar wel aktief, alhans iniedergeval na een dag. Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 6
Badge +8
Welkom en surfse
Reputatie 2
Ik heb vandaag rond 11 uur Vast Web and walk aangeschaft zeg maar moet ik dan tot volgend maand wachten om te gaan gebruiken? Of kan ik gelijk gaan internetten?
Reputatie 6
@Cryphax

Je kunt gelijk gebruik maken van de bundel, je kunt ook hier zien wanneer je ingelogd bent op je persoonlijke T-Mobile pagina dat deze bundel geactiveerd is.
Reputatie 2
Ik heb 2 weken terug bij t-mobile afgesproken dat ik vanaf 1 maart internet zou hebben. dus ik heb die dag en vandaag ook gewoon gebruik gemaakt van mijn internet... nu 'overige kosten' 7.75?? iemand enig idee...?
Reputatie 6
@hidd

Je internet bundel is geactiveerd op 1 maart, de internetkosten vallen binnen deze bundel. De kosten op de belstatus kan ik niet voor je specificeren tot het moment dat de factuur is opgemaakt, ook kan het komen doordat de belstatus niet volledig is bijgewerkt en de internetbundel nog niet meeneemt, dit zal bij het opmaken van de factuur dan niet berekend worden.
Reputatie 2
Omdat ik mijn abonnement heb verlengd en daarbij een iphone heb besteld, wilde ik mijn nog lopende relaxabonnement aanvullen met een internetabo. Dit heb ik zojuist gedaan, maar nu kan ik nergens vinden wanneer deze internetbundel in gaat, is dat per direct?? (om en torenhoge internetrekening te voorkomen ;))

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Gr, Mexx
Reputatie 5
@Mexx
Ik zie dat je de Internet Voordeelbundel hebt geactiveerd. Deze is per direct actief. Veel plezier met je iPhone.
Reputatie 2
Oke, super! dank je wel voor je reactie.
Reputatie 6
Dit topic is gesloten, omdat deze te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.