Beantwoord

iTunes playlists naar Deezer en hoe?

• 4 juli 2016
  • 6 reacties
  • 661 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds vandaag een proef op Deezer. Wij gebruiken tot heden apple music. Dat houd in dat we alle muziek en playlists in iTunes hebben. Op mijn vraag aan de helpdesk medewerker of we de playlists naar Deezer konden zetten werd verteld dit na te vragen. Later werd ik terug gebeld dat dit kon. Echter kan ik nergens vinden hoe of wat.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de playlists en dus de muziek iTunes in Deezers krijg?
Alvast dank
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juli 2016, 10:13

Hi Nummer285,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat mijn collega Deezer heeft toegevoegd voor maar €1,75 per maand (voor de komende 4 maanden) dus zo kun je Deezer inderdaad goed uittesten. Ik heb een youtube video gevonden waarbij duidelijk wordt uitgelegd hoe je jouw iTunes playlist kan koppelen aan Deezer. Op deze pagina kun je de instructies volgen. Ook kun je met Deezer 3 apparaten koppelen, maar inderdaad niet tegelijk.

Laat mij weten of het is gelukt om je playlist te koppelen. Op Deezer zelf kun je ook hele leuke playlisten samenstellen dus wie weet zit er ook iets leuk tussen voor jou.
Bekijk origineel

6 reacties

Het maakt in principe niet meer uit. Heb het verwijderd. Ik heb het getest en we kunnen het niet op 2 iphone's tegelijk gebruiken zoals we dat nu wel doen met apple music.
Dat verhaal strookt dus niet met wat de helpdesk medewerker zei.

Vind bijzonder weinig op internet met iTunes playlists en deezer. Dus ik heb wellicht een echte verkoper aan de lijn gehad vandaag. En daar trap ik dan weer in.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nummer285,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat mijn collega Deezer heeft toegevoegd voor maar €1,75 per maand (voor de komende 4 maanden) dus zo kun je Deezer inderdaad goed uittesten. Ik heb een youtube video gevonden waarbij duidelijk wordt uitgelegd hoe je jouw iTunes playlist kan koppelen aan Deezer. Op deze pagina kun je de instructies volgen. Ook kun je met Deezer 3 apparaten koppelen, maar inderdaad niet tegelijk.

Laat mij weten of het is gelukt om je playlist te koppelen. Op Deezer zelf kun je ook hele leuke playlisten samenstellen dus wie weet zit er ook iets leuk tussen voor jou.
Dank voor je bericht.

Het nadeel is alleen dat die website niet meer bestaat. Het filmpje is uit 2012.
Kan me voorstellen dat er in 4 jaar tijd veel verandert.
Een kleine aanvulling. Er hoeft ook niet verder gezocht te worden. Gezien we maar max op 1 toestel tegelijk kunnen afspelen is hier al een showstopper. Op dit moment kunnen we met de apple music zonder problemen op meerdere toestellen tegelijk afspelen.

We houden het maar bij apple music, dat werkt wel voor ons.

Nogmaals dank voor het uitzoeken.
Ik heb de Deezer dienst stopgezet, dus alleen deze maand zitten we er nog aan vast.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nummer285,

Jammer dat het niet gelukt is! Ik denk dat Hajar ook niet had gezien dat de video redelijk oud was maar helaas is er een andere reden voor jullie om Deezer niet te gebruiken. Slim dat je hem vast uit hebt gezet. 🙂

Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden!
Bedankt Nummer285 voor het uittesten 😃. Heb vandaag er ook een aanbieding over gehad, maar ik heb nu ook Apple music. Na aanleiding van je berichtje blijf ik daar ook bij.

Reageer