Beantwoord

Kan Deezer Flexibel niet opzeggen, alleen wijzigen?

  • 10 januari 2017
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een Deezer Flexibel bundel, die kan tussentijds opgezegd worden is me altijd gezegd. Ik gebruik het heel erg weinig dus ik wil er toch maar vanaf. Maar als ik in My T-Mobile naar mijn bundels ga kan ik die alleen veranderen (naar Vast of Family), nergens staat 'Verwijderen' of 'Opzeggen'. Kortom, hoe doe ik dit?

Groetjes, Miranda
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 10:19

Hi Miranda,

Apart dat het eerst niet lukte! :S

Ik zie dat jouw Deezer inderdaad wel uit zou moeten kunnen, dus waarom dit niet lukte is mij een raadsel.. Zo te zien is het nu wel gelukt, want jouw bundel stopt per vandaag.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Mirandalientje,

Ik denk dat je het beste hier even kunt kijken:
https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/deezer-uitschakelen-211163

Hier is al veel over geschreven en je vraag zit hier vast ook tussen. Ik weet niet of je hem korter dan 1 maand hebt, want dan kan je hem nog niet opzeggen. Je kunt de bundel niet deactiveren omdat je deze minimaal 1 maand in gebruik moet hebben om dit te kunnen deactiveren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miranda,

Apart dat het eerst niet lukte! :S

Ik zie dat jouw Deezer inderdaad wel uit zou moeten kunnen, dus waarom dit niet lukte is mij een raadsel.. Zo te zien is het nu wel gelukt, want jouw bundel stopt per vandaag.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!

Reageer