Beantwoord

Kan geen MB's aanvullen in app

• 8 februari 2018
  • 20 reacties
  • 2437 Bekeken

Ik heb een unlimited abb. als mijn mbs op zijn lukt t niet om met tablet galaxy A of telefoon galaxys6 mijn mbs aan te vullen de knop blijft grijs en reageerd niet. Het lukt wel met mijn laptop door in te loggen op my t mobile masr dit is traag en omslachtig. Ik heb de nieuwste versie vd app geïnstalleerd en ook de software van tablet en telefoon zijjn geüpdatet Help
icon

Beste antwoord door David 14 februari 2018, 12:26

Hi ChicoRobi,

Aan de hand van het screenshot valt mij op dat je de GB-aanvuller nog niet hebt gekozen. Je moet naast de '€0,00' het rondje aanklikken, zodat je daadwerkelijk de aanvuller hebt geselecteerd. Anders blijft de button 'Aanvullen' inderdaad grijs, omdat er niets gekozen is om aan te vullen. Kun je dit nogmaals zo testen en dan kijken of het wel lukt? Als het dan niet lukt, dan ontvangen we daar alsnog graag een screenshot van!

Het is niet mogelijk om dit abonnement om te zetten naar Unlimited 4G voor Thuis, omdat jouw contract al bijna een maand geleden is afgesloten. Hopelijk kunnen we alsnog achterhalen waar het precies verkeerd gaat, zodat je dit abonnement gewoon goed kunt gebruiken!

De vragenlijst waar jij op doelt is een survey die automatisch wordt geactiveerd, daar hebben wij geen invloed op. Je kunt deze ook gewoon wegklikken, in plaats van in te vullen. Ik weet niet of je dit al deed, maar denk zeg het er nog even bij!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arjan.

Je kunt je screenshot in het topic uploaden. Als je op je telefoon zit dan moet je eerst switchen naar de Desktopversie. Je kan via Menu > Desktopversie weergeven bij alle forum-opties. Vervolgens kun je bij afbeeldingen klikken op Bladeren. Zie onderstaand screenshot.

Er valt niets te updaten. De app is actueel. Kan ik screenshots posten of iets dergelijks?
Er was gisteravond echt een probleem met de kwaliteit van de verbinding. Andere sites deden het helemaal niet meer.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Arjan,

Dit is een screenshot van de applicatie. Als jouw applicatie er anders uit ziet dan vermoed ik dat je nog niet de nieuwste versie gebruikt. Zou je via de Google Play store of de Apple Store willen controleren of je de nieuwste versie van de My T-Mobile applicatie op je telefoon hebt staan?

Ook met een lagere snelheid moet je de applicatie volledig kunnen gebruiken. Anders zou je niet de mogelijkheid hebben om de MB's aan te vullen zodat je weer met de volledige snelheid kunt internetten.

Laat ons weten of het lukt na een update. Mocht je de nieuwste versie hebben en nog steeds geen MB-aanvuller kunnen activeren dan horen we graag van je welke software versie je toestel gebruikt en welk merk + model toestel je gebruikt. Uiteindelijk gaan we samen tot een oplossing komen Arjan!
Is dit een screenshot van de site? Op de app ziet het er bij mij anders uit. Overigens lukte het gisteren ook niet meer om via de site aan te vullen, wellicht omdat de snelheid zo ver was teruggevallen dat het script niet meer functioneerde?
Reputatie 4
Badge +13
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, ChicoRobi. Fijn om te lezen dat het in ieder geval gelukt is! ;)

@ArjanVA Ik heb in de onderstaande afbeelding aangegeven waar je het rondje kunt vinden in de app. Hopelijk kom je hierdoor niet meer zonder internet te zitten, dat is uiteraard niet de bedoeling!

We proberen ons natuurlijk continu te verbeteren en ontwikkelen, ook met betrekking tot de gebruiksvriendelijkheid van de app. Jullie feedback is hierbij één van de belangrijkste onderdelen, bedankt daarvoor!

Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen jullie graag! 😃
Nee, ik zie echt niets. Hoe post ik een screenshot?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ChicoRobi,

Top dat het is gelukt en je kunt er natuurlijk maar net even overheen kijken! 🙂 Bedankt ook dat je Arjen verder helpt!

@Arjen, is het bij jou ook gelukt?
Hoi Arjen recht boven de grijs blijvende knop aanvullen staat een rondje met een heel dun lijntje daar op tikken dan wordt hij roze en ook de aanvullen knop. Ik hoop dat t mobile dat rondje wat duidelijker kan maken. voor de volgende gebruikers. Groeten en succes
Waar bevindt dat rondje zich dan? Ik zie hetnog steeds noet. Ik worstel al drie dagen met hetzelfde probleem. Het lukte wel om via de site aan te vullen, maar via de app niet. Ik heb gisteravond gewacht tot de Mb’s oook echt op waren, maar daarna lukte het ook niet meer om via de site aan te vullen. Had drie uur helemaal geen internet. Het proberen kostte me veel tijd, maar het lukte niet. Misschien ook omdat de verbinding echt te slecht was? Het is irritant en frustrerend.
Gelukt bedankt ben aan nwe bril toe
Reputatie 7
Badge +20
Hi ChicoRobi,

Aan de hand van het screenshot valt mij op dat je de GB-aanvuller nog niet hebt gekozen. Je moet naast de '€0,00' het rondje aanklikken, zodat je daadwerkelijk de aanvuller hebt geselecteerd. Anders blijft de button 'Aanvullen' inderdaad grijs, omdat er niets gekozen is om aan te vullen. Kun je dit nogmaals zo testen en dan kijken of het wel lukt? Als het dan niet lukt, dan ontvangen we daar alsnog graag een screenshot van!

Het is niet mogelijk om dit abonnement om te zetten naar Unlimited 4G voor Thuis, omdat jouw contract al bijna een maand geleden is afgesloten. Hopelijk kunnen we alsnog achterhalen waar het precies verkeerd gaat, zodat je dit abonnement gewoon goed kunt gebruiken!

De vragenlijst waar jij op doelt is een survey die automatisch wordt geactiveerd, daar hebben wij geen invloed op. Je kunt deze ook gewoon wegklikken, in plaats van in te vullen. Ik weet niet of je dit al deed, maar denk zeg het er nog even bij!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Nu zie ik op jullie website dat er ook op mijn adres 4g unlimited voor thuis simonly beschikbaar is.
Eigenlijk is dat dus het gene wat ik wilde en zoals jullie telefonisch contact mij dit product verkocht heeft. Ik hoop dat er wat mogelijk is om eea om te zetten naar zo een contract. Dan is mijn probleem opgelost.
Beste Hajar bij deze het gevraagde screenshot. Ik wordt overigens erg moe van de irritante vragenlijst die ik nu al 30 keer gezien heb. Ik wil graag een oplossing of antwoord ik heb nu al tig keer aangegeven dat mijn probleem niet is opgelost etc. Omdat als mijn mbs op zijn alles super traag wordt is mbs aankopen via de website als je door de ik ben geen robot procedure moet echt heel vervelend en tijdrovend ook valt de verbinding met rechapta regelmatig weg en dan moet je t nog een keer of 4 proberen. Daarvoor neem ik geen unlimited abb van 37 euro per maand bij het nr1 netwerk.Het is zo toch behoorlijk beperkt.
Kunnen jullie dat ik ben geen robot niet op een eigen server draaien of zo zodat de snelheid van de aanvulpagina normaal blijft. Dit omdat je pas kunt aanvullen als alles op is. Of is het een soort ontmoedigingsbeleid. En fijn als je een videoland abb voor 2 maanden cadeau krijgt omdat een t mobile verkoper mij verzekerd had dat die 5gb beperking er absoluut niet is en ik ook nog netflix kreeg voor een half jaar maar dat bleek fout want dat krijg je alleen bij een 2 jaar abb. Wil je kijken dan valt je verbinding uit omdat je data op is en ben je een hoop tijd kwijt om t weer aan te vullen. Echt een aanrader. Dit wilde ik even kwijt.

Jullie staan me altijd vriendelijk te woord daar is niets mis mee
ok mijn data is nog niet op zodra dat op is zal ik t doen het geeft echte geen extra info m.i data die nog over is is 0mb en de knop rechts onderin die aanvullen heet blijft grijs en doet niets.
Bedankt dat je helpt met een oplossing zoeken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chico,

Kun je mij nog wel een screenshot sturen? De technische afdeling heeft deze nodig om het verder op te pakken! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chico,

Dankjewel voor de informatie. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken. Zodra zij meer weten zullen ze je voorzien van een terugkoppeling!
Op eze wijze lukt t wel om mb s aan te vullen het lukt alleen niet in de android app daar bljft de knop aanvullen gewoon grijs en doet niets. in het overzicht hoeveel mb ik nog heb is keurig te zien hoeveel mb tm dat alles op is onder het aantal mbs dat nog over is (of 0) staat de roze knop mb's aanvullen
als ik daar op tik kom ik in t menu MB/GB aanvullen
links onderin staat dan prijs E0,00 en rechts daarnaast de knop aanviullen en die blijft grijs.
Ik heb ook in het instel menu nr herkenning en automatisch inloggen aangezet. En gebruik de wifi van mijn hotspot. Alvast bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chico,

Bedankt voor je reactie. Je kan via deze pagina inloggen met My T-Mobile. Laat je even weten of het dan wel lukt om je MB's aan te vullen? Zo niet, kun je dan een screenshot maken van de foutmelding? Dan zet ik dit door naar de app ontwikkelaars.

Ik hoor graag van je!
Het is nog nooit gelukt om via de app mb s aan te vullen ik log in met mijn my T-Mobile account telnr en wachtwoord. Heb zowel op tablet als telefoon de apps verwijderd en op nieuw geinstalleerd.
Ik kan ook in de app zien hoeveel mbs ik nog heb. Als alle mbs op zijn dan zie ik dat ook in de app. Alleen blijft de aanvullen knop grijs en doet t dus niet. Heb op mijn tel geprobeerd via de wifi van mijn wifi hotspot of via 4g (is andere profider) werkt niet. Ik weet niet Hoe moet ik evt inloggen met een T-Mobile beheer account?

vr Gr
Reputatie 6
Badge +17
Hey ChicoRobi,

Welkom bij de community, leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd dat je geen MB-Aanvuller meer kan aanschaffen. Wanneer heb je dit voor het laatst gedaan via de applicatie? Ben je ingelogd met je T-Mobile Beheer account of je My T-Mobile account? Zou je in de applicatie willen uitloggen en willen inloggen met je My T-Mobile account en het daarna nogmaals proberen?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie ChicoRobi!

Reageer