Beantwoord

Kan geen nummers toevoegen aan Family

  • 28 maart 2011
  • 6 reacties
  • 511 Bekeken

Reputatie 2
Ik probeer twee nummers toe te voegen aan mijn Family, maar dit lukt niet


Ben ervan op de hoogte dat ik maar 1x per maand de huidige members kan aanpassen, maar geldt dat ook voor het toevoegen van nieuwe members?
icon

Beste antwoord door Chris076 28 maart 2011, 11:51

@ChimchaR

Je kunt je familyleden toevoegen wanneer je ingelogd bent op je My T-Mobile pagina en deze link gebruikt. Wanneer het niet lukt kun je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers, dan zal ik ze voor je toevoegen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
@ChimchaR

Je kunt je familyleden toevoegen wanneer je ingelogd bent op je My T-Mobile pagina en deze link gebruikt. Wanneer het niet lukt kun je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers, dan zal ik ze voor je toevoegen.
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reactie! Eerder vandaag lukte het niet, maar de nummers zijn nu succesvol toegevoegd

Reputatie 6
@ChimchaR

Heel fijn dat het nu opgelost is! Veel belplezier binnen je Family!
Reputatie 2
ik kan niemand in me family bellen heeft dit te maken met de storing??????
Reputatie 6
ja helaas wel ze zijn bezig met een backup zodat het weer goed komt kijk even op ned 1.2.3 op pagina112
Reputatie 6
http://teletekst.nos.nl/images/page_na1.gif



Dit is wel héél erg, Teletekst ligt eraf hier