Beantwoord

Kan niet inloggen bij Deezer

• 15 november 2016
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

kan niet inloggen bij deezer
icon

Beste antwoord door Thalina 17 november 2016, 08:46

Hoi Robberttjander,

Balen dat je niet kunt inloggen! Wat heb je zelf al geprobeerd? Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Kun je eens de stappen die op deze pagina staan omschrijven doorlopen?

Lukt het dan om weer in te loggen? Mocht het niet lukken, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robberttjander,

Balen dat je niet kunt inloggen! Wat heb je zelf al geprobeerd? Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Kun je eens de stappen die op deze pagina staan omschrijven doorlopen?

Lukt het dan om weer in te loggen? Mocht het niet lukken, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Ik ervaar precies hetzelfde. Stappen doorlopen werkt niet. Blijft 'Ongeldige code'. is er al een andere oplossing want dit vind ik echt jammer van geld en tijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mariskaz,

Dat is inderdaad erg jammer, hopelijk kunnen we dit alsnog gauw oplossen!

Heel de instructie van Thalina, over het aanmelden via de T-Mobile button hierboven heb je dus al getest, maar zonder succes. Als je zeker weet dat je de code helemaal goed hebt overgenomen en dat het alsnog niet werkt, dan kun je het beste even contact met Deezer zelf opnemen. Normaal vind ik het niet fijn om je door te moeten verwijzen, maar wij versturen de code niet zelf, dus daar hebben wij verder geen invloed op.

Ik duim dat het alsnog snel goed gaat komen en jij spoedig je favoriete tracks kunt beluisteren! Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Reageer