Beantwoord

Kan niet inloggen bij Deezer


Heb ik vandaag mijn T-Mobile abonnement verlengt met een nieuwe telefoon erbij en of ik evt Deezer wil hebben.
Eigenlijk niet want ik ben al jaren aan Spotify gehecht voor 10 euro per maand maar goed voor 6 euro per maand voor iets wat hetzelfde zou zijn wil ik het eens wel bekijken.
\
Maar helaas kom ik niet op Deezer. Codes werken niet. Dan herkent die mijn nummer weer niet. Dan is er een storing in de app. Dan zegt die dat ik al een account heb maar die heb ik nog nooit aangemaakt met mijn e-mail adres
Moet je eens proberen Deezer. Ik blijf wel bij Spotify als het zo moet.Nooit ergens last van gehad.
icon

Beste antwoord door 67Deadman 22 juni 2017, 15:35

Mailtje van Deezer gehad. Werkt nu zoals het zou moeten. Bedankt voor de moeite.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi 67Deadman,

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd! En tof dat je Deezer een kans wilt geven! Ik heb het zelf en ben erg tevreden moet ik zeggen. Maar dan moet het natuurlijk wel werken zodat je 't ook kunt testen! Ik hoop dat je 't nog een kans wilt geven, want ik denk dat je toch wel blij van Deezer gaat worden! Heb je de stappen die op deze pagina staan al doorlopen? Als dat niet werkt, kun je dan aangeven of je al een account bij Deezer hebt? Zo ja, is dat account gekoppeld aan het e-mailadres dat bij ons bekend is? Zo nee, kun je jouw e-mailadres in My T-Mobile controleren of dit het juiste mailadres is? Dan vraag ik een specialist om jouw Deezer te koppelen aan jouw e-mailadres.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, dan ga ik ervoor zorgen dat je snel kunt geniet van Deezer! 🙂
Ik kan geen account aanmaken bij Deezer omdat iemand anders met mijn e-mail adres dat al gedaan heeft want dat is wat die zegt : Dit e-mailadres is reeds gekoppeld aan een ander account.

Ik heb zelf geen account aangemaakt.

Dus ja, zeg het maar. Dit is ook het juiste e-mail adres dat bij jullie bekend is.
Mailtje van Deezer gehad. Werkt nu zoals het zou moeten. Bedankt voor de moeite.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 67Deadman,

Fijn om te horen dat het is opgelost via Deezer! 🙂 En nu lekker gaan luisteren! Ik hoop dat het bevalt!

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer