Beantwoord

Kan niet inloggen in Deezer

• 13 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 1128 Bekeken

Heb abbo op deezer maar weet mijn inlog niet meer wat kan ik aan doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2017, 13:38

Hoi Rjmmanu en Pierregoossens,

Je kunt even naar de website van Deezer, klik vervolgens rechtsboven op "inloggen" en kies daarna voor "wachtwoord vergeten?". Daarmee moet je een eind komen! Ik hoor graag of het jullie allebei gelukt is!

Hoi Thalita22,

Dat is balen, zeg! Heb je de stappen op deze pagina eerst gevolgd? Je kunt op de Deezer website rechtsboven klikken op het T-Mobile logo en dan het account toevoegen.

Lukt dat wel? Zo niet, waar loop je precies vast? Mocht je vastlopen bij de code: neem je deze code handmatig over of via kopiëren en plakken? We merken dat dit het meest voorkomende probleem is, dus zou je het eens kunnen proberen op een andere manier?

Ik hoor het graag van je, zodat we verder met je mee kunnen kijken!
Bekijk origineel

7 reacties

Ten eerste wat is abbo
:?:?:?
Abbonement
Ik heb een abonnement met deezer betaal ervoor maar kan niet meer inloggen .op mijn nieuwe Gsm
Zelfde probleem HELP
Ik kan sinds ik mijn contract heb verlegt niet meer m'n Deezer account toevoegen. Dan krijg ik een sms met een code en een tekst u heeftgeen toegang tot deezer premium + ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rjmmanu en Pierregoossens,

Je kunt even naar de website van Deezer, klik vervolgens rechtsboven op "inloggen" en kies daarna voor "wachtwoord vergeten?". Daarmee moet je een eind komen! Ik hoor graag of het jullie allebei gelukt is!

Hoi Thalita22,

Dat is balen, zeg! Heb je de stappen op deze pagina eerst gevolgd? Je kunt op de Deezer website rechtsboven klikken op het T-Mobile logo en dan het account toevoegen.

Lukt dat wel? Zo niet, waar loop je precies vast? Mocht je vastlopen bij de code: neem je deze code handmatig over of via kopiëren en plakken? We merken dat dit het meest voorkomende probleem is, dus zou je het eens kunnen proberen op een andere manier?

Ik hoor het graag van je, zodat we verder met je mee kunnen kijken!

Reageer