Beantwoord

Koppelen Sim MB-verdeler

• 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Beste mensen, evenals jullie laatste klant reageerde, kan ook ik mijn extra SIM (MB-verdeler) niet koppelen aan mijn abonnement. Het formaat van de (nano-)sim is goed en past goed in de Iphone 5S van mijn zoontje. De WiFi is uitgeschakeld zoals in de bijgeleverde brief staat aangegeven, en ik zie na invoeren bijbehorende pincode dat er bij instellingen staat dat het netwerk van Tmobile is. Echter krijg ik geen automatische pagina bij openen van Browser (zowel Safari als Chrome). Graag hoor ik van u wat ik nu het beste kan doen.
icon

Beste antwoord door David 13 juni 2017, 11:27

Hey Allard01,

Goed dat je dit even navraagt!

In ons systeem zie ik dat je de MB-verdelers bij jouw vorige Stel Samen-abonnement had aangeschaft in mei 2016. Echter ben je sinds 13 april over op een verlenging met T-Mobile Go. Bij T-Mobile Go is de MB-verdeler niet meer beschikbaar, dus de MB-Verdeler kun je nu überhaupt niet meer activeren. Er is ook geen alternatief voor de MB-verdeler bij Go, op dit moment. Er wordt wel onderzocht of er iets aangeboden kan worden, maar op de korte termijn verwacht ik geen vervanger voor de verdeler.

Misschien is een PrePaid simkaart een alternatief voor de iPhone van jouw zoontje? Zo kun je de kosten laag houden, maar kan er toch geïnternet worden op de telefoon. We bieden hier ook verschillende internetbundels bij aan, dus er zijn verschillende mogelijkheden!

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Allard01,

Goed dat je dit even navraagt!

In ons systeem zie ik dat je de MB-verdelers bij jouw vorige Stel Samen-abonnement had aangeschaft in mei 2016. Echter ben je sinds 13 april over op een verlenging met T-Mobile Go. Bij T-Mobile Go is de MB-verdeler niet meer beschikbaar, dus de MB-Verdeler kun je nu überhaupt niet meer activeren. Er is ook geen alternatief voor de MB-verdeler bij Go, op dit moment. Er wordt wel onderzocht of er iets aangeboden kan worden, maar op de korte termijn verwacht ik geen vervanger voor de verdeler.

Misschien is een PrePaid simkaart een alternatief voor de iPhone van jouw zoontje? Zo kun je de kosten laag houden, maar kan er toch geïnternet worden op de telefoon. We bieden hier ook verschillende internetbundels bij aan, dus er zijn verschillende mogelijkheden!

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer