Beantwoord

Koppelen van een MB-Verdeler

• 31 juli 2016
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Het lukt mij niet om een extra data SIM kaart aan mijn abonnement te koppelen. Na opstarten van de Samsung S4 met de data SIM kaart erin en de Wifi uit, verschijnt niet de speciale T-Mobile webpagina om de data SIM kaar te kunnen koppelen. Verschillende keren geprobeerd ook na het legen van alle history van de webbrowser maar het werkt niet.
icon

Beste antwoord door Amy 2 augustus 2016, 09:46

Hey Quark,

Welkom op het forum, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Gaat het om het koppelen van de MB-Verdeler? Zou je daarvoor de tips uit dit topic even door willen nemen? Het kan soms namelijk een paar minuten duren voor je de juiste pagina te zien krijgt. Mocht het nog niet lukken dan mag je het 097-nummer naar mij sturen in een privébericht. Ik zal de MB-Verdeler dan handmatig voor je activeren. 🙂

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in bovenstaand topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Quark,

Welkom op het forum, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Gaat het om het koppelen van de MB-Verdeler? Zou je daarvoor de tips uit dit topic even door willen nemen? Het kan soms namelijk een paar minuten duren voor je de juiste pagina te zien krijgt. Mocht het nog niet lukken dan mag je het 097-nummer naar mij sturen in een privébericht. Ik zal de MB-Verdeler dan handmatig voor je activeren. 🙂

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in bovenstaand topic.