Vraag

Korting voor Deezer

• 4 maart 2016
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hoi! Ik kom net van de telefoon af met de klantenservice over mijn abo en Deezer. Ik heb een verlenging van mijn abo en was in de winkel beloofd dat ik 38 euro per maand zou betalen EN Deezer zou hebben met 4 euro korting. Top. 13 januari is dit abo ingegaan, maar tot mijn verbazing betaal ik niet die 38 euro, maar 43 EN heb ik blijkbaar een heel ander abo dan mij werd verteld? Dus ik probeer online Deezer uit te zetten, want er staat bij dat deze bundel aangepast kan worden, gelukkig! niet dus. Mijn conclusie is dat ik nu meer geld betaal omdat ik op een of andere manier dubbel betaal voor Deezer, dus ik bel de klantenservice voor uitleg. Die vertelt mij dat dit niet het geval is en dat ik dus de Deezer bundel ook helemaal niet kan aanpassen, al staat er wel dat dit kan. Conclusie: er is een hele grote fout gemaakt en nu heb IK een probleem die niet opgelost schijnt te kunnen worden. Ik wil nu dus eigenlijk gewoon helemaal van Deezer af 😞 Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey Reumay,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je jouw vraag hier stelt. Jammer om te zien dat je geen gebruik meer wilt maken van Deezer. Heb je het al wel uitgeprobeerd? Ik kan namelijk niet meer zonder 😉!

Aangezien je bij je verlenging hebt gekozen voor de vaste variant van Deezer (met 4 euro korting) maak je gebruik van het 'Altijd Muziek Voordeel'-pakket. Dit is onderdeel van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan en deze vaste variant van Deezer is inderdaad niet uit te schakelen. Op je factuur zie je onder het kopje 'Kortingen' ook dat je hier korting voor ontvangt.

Verder heb ik ook gekeken naar jouw maandelijkse kosten en je krijgt de juiste korting voor Deezer. Je betaalt hier inderdaad €6,- per maand voor in plaats van €10,-. Verder kom ik ook geen bijzonderheden tegen in jouw kosten en zie ik dat jouw laatste factuur inderdaad rond de €38,- euro was. De eerste factuur van een verlenging kan vaak iets hoger uitvallen omdat er wijzigen zijn in het abonnement. Meer informatie hierover vind je op deze pagina zou je deze eens door willen nemen?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer