Beantwoord

Kosten voor doorschakelen met T-Mobile Samen?

• 11 juli 2017
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb een abonnement bij T-Mobile, maar ik heb een tweede telefoon (CAD S40). Dus ik dacht laat ik daar ook een sim kaart in doen dan kan ik die gebruiken tijdes het zeilen (die is wel waterdicht), maar dan zal ik alle gesprekken willen doorsturen naar mijn 'normale' telefoon. Hier moet ik helaas wel het normaale tarief betelen, maar wat als ik T-Mobile samen neem op deze twee telefoonnummers (prepaid en basis sim) moet ik dan nogsteeds betallen als ik gebeld word voor het doorschakelen?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 12 juli 2017, 11:22

Hoi MReenen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Goede vragen! Een doorschakeling is zeker mogelijk, dit kan je zo instellen dat het toestel na een aantal seconden door wordt geschakeld. Het maximum aantal seconden is 30. Je kunt er echter voor kiezen om dit al eerder te doen. Op deze pagina vind je de instructies om dit in te stellen.

De doorschakeling is gratis, maar dan wel alleen als beide nummers in één T-Mobile Samengroep zitten. Anders worden er namelijk belminuten in rekening gebracht voor het doorgeschakelde gesprek. Als alle nummers echter in dezelfde groep zitten, dan is het kosteloos, omdat het dan bij het gratis bellen van Samen hoort.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi MReenen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Goede vragen! Een doorschakeling is zeker mogelijk, dit kan je zo instellen dat het toestel na een aantal seconden door wordt geschakeld. Het maximum aantal seconden is 30. Je kunt er echter voor kiezen om dit al eerder te doen. Op deze pagina vind je de instructies om dit in te stellen.

De doorschakeling is gratis, maar dan wel alleen als beide nummers in één T-Mobile Samengroep zitten. Anders worden er namelijk belminuten in rekening gebracht voor het doorgeschakelde gesprek. Als alle nummers echter in dezelfde groep zitten, dan is het kosteloos, omdat het dan bij het gratis bellen van Samen hoort.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

Reageer