Beantwoord

Kosten voor onderling bellen T-Mobile Samen

• 2 februari 2018
  • 2 reacties
  • 620 Bekeken

Beste T-mobile,
Samen met mijn gezin hebben wij al een tijd tmobile- samen. Als ik bel naar een van hen dan gaan er toch belminuten af, hoe komt dit? 1 van ons heeft een prepaid, kan dit het probleem zijn?

Vriendelijke groet,

Nelleke
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 februari 2018, 11:31

Hoi Nelleke,

Wat leuk dat julie een T-Mobile Samen-groep hebben! Onderling gratis bellen is natuurlijk wel zo voordelig. :D

Kun je mij vertellen op welke drie cijfers het telefoonnummer eindigt waar het om gaat? Op welke factuur zie je dit precies terug? Ik heb namelijk al even gekeken, maar kan de kosten die je noemt, niet terugvinden.

Heeft degene waar het om gaat een PrePaid-nummer, dan dient hij/zij minimaal € 0,50 beltegoed te hebben om gratis binnen de groep te kunnen bellen. Is dit wellicht de oorzaak?

Ik hoor het van je en dan kijk ik graag verder met je mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dag Nelleke , dat kan het probleem niet zijn als er iemand prepaid heeft . Hoeveel mensen zitten er in de groep ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nelleke,

Wat leuk dat julie een T-Mobile Samen-groep hebben! Onderling gratis bellen is natuurlijk wel zo voordelig. :D

Kun je mij vertellen op welke drie cijfers het telefoonnummer eindigt waar het om gaat? Op welke factuur zie je dit precies terug? Ik heb namelijk al even gekeken, maar kan de kosten die je noemt, niet terugvinden.

Heeft degene waar het om gaat een PrePaid-nummer, dan dient hij/zij minimaal € 0,50 beltegoed te hebben om gratis binnen de groep te kunnen bellen. Is dit wellicht de oorzaak?

Ik hoor het van je en dan kijk ik graag verder met je mee!

Reageer