Beantwoord

Leden toevoegen aan groep T-Mobile Samen

  • 26 mei 2017
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Hoi, ik probeer 'T-mobile samen' in te stellen en heb via mijn factuur inmiddels meerdere T-Mobile nummers achterhaald en ingevoerd, maar deze worden geen van alle geaccepteerd. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 11:32

Hoi Eboessen,

Hopelijk kunnen we dit gauw oplossen, zodat je die groep gewoon kunt aanmaken! :)

Het klinkt als een open deur, maar je weet zeker dat het T-Mobile nummers zijn die je toe wilt voegen aan de groep? Krijg je een foutmelding te zien wanneer je de nummers probeert toe te voegen? Zo ja, welke foutmelding is dat? Als het T-Mobile klanten zijn, zou het dan misschien zo kunnen zijn dat ze al bij een andere groep zitten?

Als dit allemaal niet van toepassing is, kun je mij dan via een privébericht (via mijn profiel) de 06-nummers sturen die je wilt toevoegen? Ik kan dan voor jou kijken waarom het niet lukt om de nummers toe te voegen aan de groep.

Ik hoor graag van je of het gelukt is om de oorzaak zelf te achterhalen en anders help ik je daar verder bij! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eboessen,

Hopelijk kunnen we dit gauw oplossen, zodat je die groep gewoon kunt aanmaken! :)

Het klinkt als een open deur, maar je weet zeker dat het T-Mobile nummers zijn die je toe wilt voegen aan de groep? Krijg je een foutmelding te zien wanneer je de nummers probeert toe te voegen? Zo ja, welke foutmelding is dat? Als het T-Mobile klanten zijn, zou het dan misschien zo kunnen zijn dat ze al bij een andere groep zitten?

Als dit allemaal niet van toepassing is, kun je mij dan via een privébericht (via mijn profiel) de 06-nummers sturen die je wilt toevoegen? Ik kan dan voor jou kijken waarom het niet lukt om de nummers toe te voegen aan de groep.

Ik hoor graag van je of het gelukt is om de oorzaak zelf te achterhalen en anders help ik je daar verder bij! 🙂

Reageer