Vraag

Levertijd MB-verdeler

• 29 juni 2016
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Hoi

Ik heb anderhalve week geleden 2 mb-verdeler sim's aangevraagd.
Ik dacht dat dat de levertijd 3 dagen was.
Is deze aanvraag wel goed aangekomen?

Vr. gr.
Ruud

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruud,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je wel MB-verdeler 2 sim hebt toegevoegd op 16 juni. Heb je toen ook een email ter bevestiging ontvangen van ons? Wellicht is er iets mis gegaan met je aanvraag. Klopt het dat adres dat bij ons bekend is? Dit kun je zelf controleren op My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen.

Laat het ons weten zodat we dit in orde kunnen maken.
Hoi Hajar.

Mijn gegevens zijn bekend bij jullie.
Ik heb géén bevestiginsmail gehad (en ook nog geen sim's 😞 )
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ruud,

Bedankt voor je reactie. Had je het adres nog nagekeken? En heb je de simkaartadapter,die mijn collega Thalina naar je gestuurd had, wel ontvangen?

Zou je mij anders in een privébricht je adresgegevens eens willen sturen ter verificatie. Het zou namelijk zonde zijn als we de simkaarten naar het verkeerde adres sturen. 🙂
PB gestuurd 🆒
En toen bleef het verbluffend stil 😞
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ruud,

Sorry voor de late reactie! Bedankt voor je privébericht. Ik zie dat je adresgegevens inderdaad gewoon kloppen.

Ik heb de MB-Verdeler bundel zojuist uitgezet en opnieuw aangevraagd. De bijkomende kosten heb ik uiteraard voor je vergoed. Houd er rekening mee dat de koste wel op My T-Mobile kunnen komen te staan. Op je factuur worden deze kosten in ieder geval vergoed. 🙂

Laat je weten of je de simkaarten volgende week hebt ontvangen?

Reageer