Beantwoord

Looptijd bundel korting

• 23 november 2018
  • 4 reacties
  • 1831 Bekeken

Reputatie 2
Hallo. Ik heb een 2 bundels met korting. Wat is de looptijd hiervan?
icon

Beste antwoord door David 23 november 2018, 11:31

Hi Teddek,

Je kunt de (eventuele) einddatum van de gegeven kortingen zelf op My T-Mobile onder 'Mijn abonnement' controleren. Als er geen datum bij staat, dan heeft de korting geen einddatum en blijven deze doorlopen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Teddek,

Je kunt de (eventuele) einddatum van de gegeven kortingen zelf op My T-Mobile onder 'Mijn abonnement' controleren. Als er geen datum bij staat, dan heeft de korting geen einddatum en blijven deze doorlopen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!
Reputatie 2
Hoi David,

Nog bedankt voor je reactie. Dacht te hebben begrepen dat deze korting(en) rond 7 December kwamen te vervallen.

Ik heb oa daarom een beeindiging van mijn abbo aangevraagd, maar begrijp nu van jou dat ik met mijn Go abbonement deze bundels onberkt kan aanpassen zonder nieuwe contract periode? bv nog naar 6gb waarbij ik met mijn Go abbonement ook nog data vrij kan streamen?

Als dat zo is, is het dan mogelijk mijn aanvraag voor beeindiging abbo te annuleren?
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Teddek

Ik zal voor de zekerheid @David nog even voor jou taggen. Hij kan dan met jou samen kijken naar mogelijke opties die voor jou zullen gelden. Misschien heeft hij het al gezien, geen idee.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teddek,

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega op Twitter. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

@Aelonius; Wij pakken berichten van oud naar nieuw op dus geen zorgen iedereen komt aan de beurt! 🙂

Reageer