Beantwoord

Mb aanvaller werkt niet via app

• 5 maart 2019
  • 16 reacties
  • 1799 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ondanks dat ik bericht krijg dat mb aanvaller verbruikt is kan ik via de app geen nieuwe mb aanvaller bestellen
zojuist klantenservice gebeld, medewerkster adviseerde mij om de vraag per chat te stellen en evt screenshot mee te sturen
via de t mobile site heeft medewerkster mb aanvaller versrtrekt
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2019, 11:42

Hi Aharmelink,

Ik neem aan dat het hierbij is opgelost, dus dat is top! Waar lag het uiteindelijk aan?

We verwijderen geen topics, tenzij er privacygevoelige info in de berichten staat, maar dat is ook niet het geval. Je kunt het topic dus als afgemeld zien, als het ware.

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Kunnen jullie dit weer verwijderen
???
Reputatie 7
Badge +20
Is het opgelost?
Onderwerp wordt verwijderd als er een moderator aanwezig is.
Reputatie 4
Badge +1
Lijkt mij levensgevaarlijk die mbAANVALLERS!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aharmelink,

Ik neem aan dat het hierbij is opgelost, dus dat is top! Waar lag het uiteindelijk aan?

We verwijderen geen topics, tenzij er privacygevoelige info in de berichten staat, maar dat is ook niet het geval. Je kunt het topic dus als afgemeld zien, als het ware.

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
omdat er geen reactie van mijn kant meer komt gaat de moderator aannemen dat het opgelost is en om er een positieve draai aan te geven voor t mobile “ dus dat is top “ er bij vermelden

beste moderator ; HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST

op mijn verzoek het bericht verwijderen is tenzij er privacy bla bla bla niet mogelijk
staat dat in de voorwaarden en of gedragsregels oid van deze community?

en dan tenslotte nog een humorvolle opmerking van Hakuin er nog bij ?
wat heb ik gelachen ; niet dus !!

“of we nog ergens mee kunnen helpen”
hoezo nog ergens mee, ben de eerste keer niet eens geholpen ?!

“laat het gerust weten”
Mij niet meer gezien hier

dank u vriendelijk

en beste moderator
probeer alstublieft hier geen positief antwoord op te geven maar geef stomweg gehoor aan mijn verzoek om deze berichten te verwijden

Waarom bij de ene klant wel en de andere klant op verzoek geen bericht verwijderen ?
Reputatie 3
@aharmelink : Als je je naam hier op het forum niet bekend wil maken, moet je je bijlage uit je post verwijderen en even opnieuw stiften: door het zwart heen is nu je naam namelijk te lezen.
Wees er snel bij, het kan nu nog omdat je de post er pas een paar minuten geleden op hebt gezet!

En sorry: bij mij komt er ook een glimlach op mijn gezicht als ik "MB-aanvaller" in plaats van "MB-aanvuller" zie ... Dat bedoelt volgens mij niemand persoonlijk hoor ... Ikzelf val dat onzalige systeem van aanvullers ook regelmatig aan!
Onderste steen,
lees de vraag en verder zit ik totaal niet te wachten op je niet relevante antwoorden. Niet doen...
Reputatie 3
#doeslief
Onderste steen
ik kan je inbreng op waarde inschatten (0,00)
en het lijkt me niet de bedoeling dat je onzinnige berichten blijft posten
mogelijk kan een medewerker van t mobile hier ook eens aandacht naar kijken......en zeggen onderste steen “ niet doen “

cristien
je wil mensen graag helpen, dat waardeer ik
maar dat doe je niet door onjuiste info te verstrekken
heb je volledigheidshalve een privé bericht gestuurd ,
om je niet weer dezelfde fout te laten maken en
om je veel plezier te wensen bij het behulpzaam zijn
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @aharmelink,

Ik begrijp absoluut dat je misschien niet helemaal tevreden bent met de handvaten die door medeklanten worden aangereikt. Je stelt ons echter een vraag en alvorens wij als klanten, en T-Mobile zelf, het probleem echt kunnen oplossen vraag je of T-Mobile jouw reactie wil verwijderen. In de meeste gevallen dat een dergelijk verzoek wordt gedaan betekent dit dat een klant het probleem zelfstandig heeft opgelost. Als dit een misverstand is, dan is dat heel vervelend.

Nu willen we allemaal natuurlijk wel dat jouw probleem wordt opgelost. Dat je een aanvuller waar je recht op hebt niet kan activeren, is gewoon vervelend. Het is alleen lastig om zonder andere informatie je verder te helpen met dit probleem. Zou jij voor mij even de volgende vragen kunnen beantwoorden?

1. Heb jij de T-Mobile applicatie al eens helemaal herstart?
  2. Krijg je een foutmelding als je de bundel wil activeren, en zo ja, welke?
  3. Heb je het toestel al eens herstart om even te kijken of dit je probleem heeft verholpen?
  4. Welke andere stappen heb jij al zelf genomen om nu het probleem op te lossen.
Met de antwoorden op deze vragen kunnen wij jou proberen te helpen. Vooral #4 is belangrijk, omdat dit voor ons veel extra vragen kan schelen. Let natuurlijk wel even er op dat je geen prive informatie plaatst.

Om ook even te reageren op de verwijdering van topics en reacties. Het is naar mijn weten voor T-Mobile heel erg belangrijk dat dit forum zo transparant mogelijk is en dat positieve en negatieve reacties worden bewaard. Er zijn nu eenmaal soms dingen die niet goed lopen, en dat mag ook zeker benoemd worden. T-Mobile kan namelijk daarmee ook actie ondernemen om jou te helpen.

Maar vanuit de wetgeving is T-Mobile verplicht om bij bepaalde verzoeken een afwijking van dit idee te maken omdat er bijvoorbeeld privacy aspecten meespelen. Doet T-Mobile dat niet, dan kan dat een hoop problemen veroorzaken voor de organisatie. Dit is dan ook waarschijnlijk waarom jouw verzoek is afgewezen, aangezien er in jouw post geen privacygerelateerde redenen zijn, en het daarbij dus bewaard wordt op basis van de open filosofie van T-Mobile.

Laten wij wel alles lekker in dit topic houden. Dat maakt het voor ons allemaal makkelijker om jou te helpen!
Wat een gelul in de ruimte ......

nu zal ik even heel open en transparant worden !

volgens mij hebben sommige mensen geen leven want als je zulke lul erhalen schrijft .....

ik ga geen enkele vraag meer beantwoorden !

niet van t mobile medewerkers hier en niet van andere klanten c.q. wijsneuzen !

en als dit geen gepaste taal voor deze community is lijkt me een goede reden om alles te verwijderen !!

Wat een vreselijke bedoeling is dit

Wat een gelul in de ruimte ......

nu zal ik even heel open en transparant worden !

volgens mij hebben sommige mensen geen leven want als je zulke lul verhalen schrijft .....

ik ga geen enkele vraag meer beantwoorden !

niet van t mobile medewerkers hier en niet van andere klanten c.q. wijsneuzen !

en als dit geen gepaste taal voor deze community is lijkt me een goede reden om alles te verwijderen !!

Wat een vreselijke bedoeling is dit
Reputatie 7
Badge +20
Denk dat het ondertussen wel duidelijk is geworden dat voor deze klant de Community niet de beste plek is. Het account is dan ook verwijderd van de Community. Dit topic gaat ook op slot.