Beantwoord

MB aanvullen lukt niet

• 20 juli 2016
  • 8 reacties
  • 807 Bekeken

Hoi,

Het lukt mij al meer dan een week niet op mijn MB's aan te vullen. Er gaat wel steeds geld vanaf maar zonder dat ik MB's krijg,

Kunnen jullie hier iets aan doen?

Met vriendelijke groeten,

Elena Maan
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 15:08

Hi Eetjemaan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons aankaart. Ik zie dat Trajh91 je inmiddels van een reactie heeft voorzien. We hebben inderdaad een storing waardoor het activeren van een MB-aanvuller. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat wij de MB-aanvullers wel voor je kunnen activeren. Ik heb daarom direct een MB-aanvuller voor je geactiveerd.

Daarnaast heb ik de kosten die je hebt gemaakt voor het activeren van de MB-aanvullers vergoed. Deze zullen voor nu nog wel zichtbaar blijven op je My T-Mobile account, maar door de korting die ik zojuist heb doorgevoerd worden ze op je factuur niet in rekening gebracht.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Het is inderdaad al een tijdje niet mogelijk om MB's aan te vullen. Dit heeft te maken met een storing, waar T-Mobile hard aan werkt om deze op te lossen.

T-Mobile gaat redelijk coulant om met dit probleem en heeft in veel gevallen handmatig de MB's toegekend. Je kan dus het beste even wachten tot een medewerker van T-Mobile dit topic oppakt. Dat duurt in de regel ongeveer 24 uur, maar het kan wegens de vakantieperiode nu even wat langer duren.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Eetjemaan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons aankaart. Ik zie dat Trajh91 je inmiddels van een reactie heeft voorzien. We hebben inderdaad een storing waardoor het activeren van een MB-aanvuller. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat wij de MB-aanvullers wel voor je kunnen activeren. Ik heb daarom direct een MB-aanvuller voor je geactiveerd.

Daarnaast heb ik de kosten die je hebt gemaakt voor het activeren van de MB-aanvullers vergoed. Deze zullen voor nu nog wel zichtbaar blijven op je My T-Mobile account, maar door de korting die ik zojuist heb doorgevoerd worden ze op je factuur niet in rekening gebracht.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was.
Beter je schiet eens op met die t mobile mb's opwaarderen. Ik wil gwn lekker pokemon go spelen zonder blut te worden door die prepaid, maar da kan dus duidelijk omdat gwn heel T-mobile niks kan, jullie kunnen alleen gehackt worden en mensen afzetten
Reputatie 6
Badge +15
Hi Stijn,

Ik heb als eerste jouw reactie aangepast en de scheldwoorden er uit gehaald. Dit is tegen de huisregels en ik wij zijn hier dan ook niet van gediend. Wil je hier in het vervolg op letten?

Kun je aangeven wat er in jouw geval precies aan de hand is? Je maakt gebruik van een PrePaid aansluiting. Wanneer je gebruik wilt maken van een PrePaid internet Voordeelbundel kun je op deze pagina meer informatie vinden over het activeren hiervan.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
ik zit nu met hetzelfde probleem. ik heb 4x achter elkaar geprobeerd om een mb aanvuller te kopen, en er wordt aangegeven dat mijn mb opgehoogd zijn maar als ik op bijwerken klik gebeurt er niks, volgens mij worden er wel telkens kosten bijgeteld. waar moet ik mij melden om het gespendeerde geld terug te krijgen en toch mijn mb's nog verhoog te krijgen? ik wil graag weer kunnen internetten op mijn data stick.
hopelijk kan iemand mij helpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Randy,

Door een storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om de internetbundel te resetten. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen! In dit algemene topic houden we je op de hoogte van de storing. Ik wil je adviseren om in de tussentijd niet meer te proberen om je internetbundel te resetten. Om ervoor te zorgen dat je toch weer even online kunt zijn, heb ik kosteloos 500MB toegevoegd. Ik zie nog geen overige kosten staan bij jouw My T-Mobile. Mochten er toch kosten in rekening worden gebracht voor het meerdere keren resetten van de internetbundel, dan vergoeden wij die natuurlijk. Houd voor alle zekerheid even je komende factuur in de gaten.

Nogmaals sorry voor het ongemak! Als je nog aanvullende vragen hebt, dan kun je die in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!
als jullie 500 mb kado kunnen doen, dan kunnen jullie toch ook 15 gb geven en dit dan verrekenen met het aantal keer dat ik de bundel heb proberen aan te vullen. Dus stel dat ik nu 5 keer heb geprobeerd om aan te vullen (en je dit ziet in mijn komende factuur) dan kunnen jullie er toch voor zorgen dat jullie die 4x niet in rekening brengen en die 5e keer wel.

De oplossing is toch simpel inplaats van bundel resetten 15 gb geven en dit verrekenen met het aantal keer dat ik heb proberen op te hogen. snap het probleem dus niet zo goed. 11 dagen storing is overigens wel veel te lang voor een miljoenen bedrijf als T-Mobile. vindt dit dus een beetje jammer.

in ieder geval bedankt voor de 500 mb
Reputatie 6
Badge +15
Hi Randy,

Het is niet mogelijk om zomaar 15 GB aan te zetten. 500 MB is hier de max in. Thalina heeft jouw 500 MB bundel net weer gereset. Zij heeft ook een update geplaatst in het algemene topic.

Mocht je nog kosten tegen komen die onterecht zijn dan horen we het graag in het algemene topic. Uiteraard trekken we het recht als er onterecht kosten in rekening zijn gebracht.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Reacties kunnen geplaatst worden in het bovengenoemde topic.