Beantwoord

MB aanvuller (500mb) binnen uurtje op

• 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Hallo Tmobile,

Ik kreeg vandaag om 18.27 uur een sms'je dat mijn internetbundel op is. Hierop heb ik gelijk een nieuwe MB-aanvuller gekocht van 500MB. Ik was op mijn werk en heb vanaf dat moment enkel een Whatsappje gestuurd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik om 19.27 uur een berichtje dat mijn bundel voor 80% verbruikt was en enkele minuten later 100%
Dit kan nooit kloppen gezien mijn internetverbruik in de periode van een uurtje. Ik koop vaker MB aanvullers, maar dan doe ik er dagen mee incl verbruik sociaal media. Dat heb ik nu in een uurtje niet eens geopend / gebruikt.

Kan het zijn dat jullie een storing hadden of dat het bijschrijven niet goed is gegaan? Ik hoor het graag! Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Issam 30 december 2016, 15:06

Hoi Eva,

Allereerst van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben eerst gaan kijken of de MB aanvuller goed was geactiveerd en of er geen sprake was van een storing. Er was niets mis met de MB-aanvuller, dus de MB's zijn wel verbruikt.

Wij kunnen en mogen niet inzien waar je MB's aan op zijn gegaan. Natuurlijk willen we je alsnog van zo veel mogelijk duidelijkheid voorzien, dus hebben we dit topic aangemaakt. Hier vind je tips en instructies omtrent je MB-verbruik. Zou je hier naar willen kijken? Wellicht dat het hiermee duidelijker wordt.

Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten Eva, we helpen je graag verder. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Eva,

Allereerst van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben eerst gaan kijken of de MB aanvuller goed was geactiveerd en of er geen sprake was van een storing. Er was niets mis met de MB-aanvuller, dus de MB's zijn wel verbruikt.

Wij kunnen en mogen niet inzien waar je MB's aan op zijn gegaan. Natuurlijk willen we je alsnog van zo veel mogelijk duidelijkheid voorzien, dus hebben we dit topic aangemaakt. Hier vind je tips en instructies omtrent je MB-verbruik. Zou je hier naar willen kijken? Wellicht dat het hiermee duidelijker wordt.

Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten Eva, we helpen je graag verder. 🙂

Reageer