Beantwoord

MB+ aanvuller activeren werkt niet

• 16 april 2016
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Ik ben door mijn mb's heen en heb via de app meerdere keren geprobeerd de mb's aan te vullen. Ik krijg een bericht dat de 1000 gb is toegevoegd maar ik kan het nergens terug zien behalve onder abonnementen. Ik heb ook enkele minuten gewacht maar tot op heden heb ik geen mb''s en ik kan nog steeds op internet. Ook heb ik de tablet opnieuw opgestart maar dat mocht ook niet baten. Help me outlook please..
icon

Beste antwoord door Issam 17 april 2016, 13:37

Hi hi Absy,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic? Wij hebben onszelf onlangs ook voorgesteld. ;)

Erg vreemd dat de MB-aanvuller niet is geactiveerd. Ik zie inderdaad dat er meerdere pogingen zijn gedaan om een MB-aanvuller aan te schaffen. Dit zal ook op je factuur zichtbaar zijn. Omdat je hier geen gebruik van kon maken heb ik deze kosten natuurlijk gelijk vergoed. Je hoeft dus niets voor je MB-aanvullers te betalen.

Om ervoor te zorgen dat je toegang krijgt tot het internet heb ik je internet bundel gereset. Als je over 10 minuten je tablet opnieuw start dan kan je gebruik maken van je volledige bundel tot je nieuwe bundel in gaat. Ook heb je nog een MB-aanvuller van 1000MB tot je beschikking, dus kan je even los gaan op ons netwerk. ;)

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je nog aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

5 reacties

Kan nog steeds niet op internet moet het zijn
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Absy,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic? Wij hebben onszelf onlangs ook voorgesteld. ;)

Erg vreemd dat de MB-aanvuller niet is geactiveerd. Ik zie inderdaad dat er meerdere pogingen zijn gedaan om een MB-aanvuller aan te schaffen. Dit zal ook op je factuur zichtbaar zijn. Omdat je hier geen gebruik van kon maken heb ik deze kosten natuurlijk gelijk vergoed. Je hoeft dus niets voor je MB-aanvullers te betalen.

Om ervoor te zorgen dat je toegang krijgt tot het internet heb ik je internet bundel gereset. Als je over 10 minuten je tablet opnieuw start dan kan je gebruik maken van je volledige bundel tot je nieuwe bundel in gaat. Ook heb je nog een MB-aanvuller van 1000MB tot je beschikking, dus kan je even los gaan op ons netwerk. ;)

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je nog aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden.
Dag Issam, ik heb de 3000mb inderdaad gehad en ook de aanvuller van q000mb.
Superbedankt voor de oplossing. Ik ben erg tevreden over de service. Mijn complimenten
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Absy,

Graag gedaan. Ik ben blij dat je tevreden bent met de oplossing!

Veel downloadplezier en je weet ons te vinden als je nog vragen of verzoeken hebt. We helpen je graag verder. :)

Ps. vergeet niet om jezelf voor te stellen in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn!

Reageer