Beantwoord

MB-Aanvuller dubbel gefactureerd

  • 19 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Goedemorgen.
Ik heb een internet aanvulling gekocht maar nu staat het 3x bij de kosten
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 13:33

Hi Jantje642,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je gegevens net bekeken en ik zie inderdaad dat er drie keer op hetzelfde tijdstip een MB-Aanvuller in rekening gebracht is. :S

Ik heb de kosten van twee MB-Aanvullers voor je vergoed. Je zal op My T-Mobile de gemaakte kosten nog wel zien staan maar deze zullen verrekend worden op je aankomende factuur.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Jantje642,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je gegevens net bekeken en ik zie inderdaad dat er drie keer op hetzelfde tijdstip een MB-Aanvuller in rekening gebracht is. :S

Ik heb de kosten van twee MB-Aanvullers voor je vergoed. Je zal op My T-Mobile de gemaakte kosten nog wel zien staan maar deze zullen verrekend worden op je aankomende factuur.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer