Beantwoord

MB- aanvuller dubbel verrekend

• 4 mei 2016
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Goedemorgen,

Normaliter heb ik 6GB aan internetbundel (maandelijks).
Internetbundel is op gegaan dus heb ik voor €12,50 2000MB-aanvuller gekocht.

Nu zie ik dat ik waarschijnlijk 2 keer heb gekocht. Wat ik nu zie is dat er alleen 2000MB is toegevoegd i.p.v. 4000MB.
Wat gaat er nu gebeuren? Er is wel 2 keer €12,50 afgeschreven maar ik heb wel 2000MB gekregen.

Graag zou ik €12,50 gestort willen hebben of 2000MB extra willen krijgen. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Emrah Gülcan
icon

Beste antwoord door Amy 4 mei 2016, 13:40

Hey Emrah,

Goed dat je even contact opneemt. Het ziet er inderdaad naar uit dat de MB-aanvuller twee keer in rekening is gebracht.

In de meeste gevallen wordt dit automatisch recht getrokken op je factuur. Ik wil daarom je aankomende factuur even afwachten. Mocht er op je aankomende factuur toch een mb-aanvuller teveel in rekening gebracht zijn dan kun je dat hier laten weten. We zullen er dan uiteraard voor zorgen dat je het bedrag terug krijgt. 🙂

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb Emrah! Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Emrah,

Bedankt voor je berichtje, ik ben het net direct voor je gaan bekijken en ik zie inderdaad dat de aanvuller dubbel in rekening gebracht is. :(

Ik heb net direct de kosten voor je vergoed! Deze zullen helaas wel pas verrekend worden met je volgende factuur. Ik stuur je hier ook nog even een privébericht over. 🙂
Goedenavond Amy,

Helaas is er toch 2 keer MB-aanvullers afgeschreven in mijn T-Mobile factuur.
Dus niet 1x 12,50 maar 2x 12,50.

Zou jij dit kunnen controleren.

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Emrah
Hey Amy,

Bedankt voor de snelle reactie. Nou ik zal op je woorden gaan vertrouwen.
Mocht het niet goed komen dan zal ik u hierover berichten.

Verder heb ik geen vragen meer. Alvast dank!

Groeten, Emrah
Reputatie 7
Badge +15
Hey Emrah,

Goed dat je even contact opneemt. Het ziet er inderdaad naar uit dat de MB-aanvuller twee keer in rekening is gebracht.

In de meeste gevallen wordt dit automatisch recht getrokken op je factuur. Ik wil daarom je aankomende factuur even afwachten. Mocht er op je aankomende factuur toch een mb-aanvuller teveel in rekening gebracht zijn dan kun je dat hier laten weten. We zullen er dan uiteraard voor zorgen dat je het bedrag terug krijgt. 🙂

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb Emrah! Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Reageer