Beantwoord

MB aanvuller snel op

• 14 mei 2017
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
waarom moet ik elke 10 minuten weer aanvullen is zo snel op gisteren 5 gig in 2 uur op kan tog niet?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2017, 15:58

Hoi Aminbad,

Hmm vreemd zeg, ik zie dat je gister avond meerdere MB-aanvullers hebt aangeschaft. Omdat wij niet in kunnen zien waar je jouw data aan op hebt gemaakt (in verband met de wet privacy persoonsgegevens) wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe je kan achterhalen waar je MB's aan op zijn gegaan en hoe je het verbruik kan verminderen.

Laat ons weten of je wat aan de tips en instructies hebt en of je de oorzaak van het hogere verbruik hebt gevonden. We zijn erg benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Aminbad,

Hmm vreemd zeg, ik zie dat je gister avond meerdere MB-aanvullers hebt aangeschaft. Omdat wij niet in kunnen zien waar je jouw data aan op hebt gemaakt (in verband met de wet privacy persoonsgegevens) wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe je kan achterhalen waar je MB's aan op zijn gegaan en hoe je het verbruik kan verminderen.

Laat ons weten of je wat aan de tips en instructies hebt en of je de oorzaak van het hogere verbruik hebt gevonden. We zijn erg benieuwd!
mijn mb zijn weer op 5 gb in 1.5 uur en 1000mb in 2 min. vorige week ook al zelfde probleem los het snel op aub.
Badge +13
Beste, heb je al het advies opgevolgd van de moderator?
Verder kan je misschien een externe data app op je telefoon zetten want dan kan je zien waar de data aan op gaat.

Wat gebruik je in die tijd kijk je tv of misschien YouTube filmpjes?

Reageer