Vraag

MB bundel kan ik niet zien

Hallo ,waroom kan ik niet zien hoeveel ik mb heb gebruikt en hoeveel kan ik no gebruiken an datas voor deze mand.Deze probleem heb ik sinds 22.09.2011 daar voor was alles goed.ik heb internet extra+ europa.Hij zegt steeds een technishe storing als ik me ga inlogen bij mij tmobile.Alvast bedankt een tevreden klant van tmobile

This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 7
@hasan1

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Ik moet helaas ook hetzelfde zeggen, er zit een technische storing in de data-verbruik teller via My T-Mobile. Het zal vast spoedig gemaakt worden.:)
Hallo het is nog niet opgelost.(niet te geloven 2 weken storing)
Reputatie 5
@hasan1
Helaas is de storing nog niet opgelost en excuses voor het ongemak. Als we een update hebben dan laten we dit weten.
Dit gaat lekker zo.....nergens iets kunnen inzien....
Is er al een tijdsindicatie over hoe snel dit opgelost is???
Neem aan dat er vast wel een ICT-er is die weet hoe je dit kunt verhelpen....
nog steeds niet opgelost !!!!!!!!
hoelang gaat dit nog duren??

maak dan net zoals bij kpn een optie dat je een gratis sms kan sturen en dan een bericht terug krijg.

ben tot nu toe zeer ontevreden over de aangebode service. Geld afschrijven zijn ze goed in. Maar heb je een vraag/klacht bellen ze met vaag verhaal. Vervolgens een terugbel afspraak gemaakt. Nooit meer terug gebeld.
Dus gaarne nu binnen 7 dagen een oplossing of jullie mogen mijn contract ontbinden.
(
Reputatie 7
@iedereen

Onze excuses dat het nog niet is opgelost. Naar verwachting zal vanaf 9 november het weer inzichtelijk worden hoeveel data jullie verbruiken via je persoonlijke My T-Mobile site.
we zullen het maar weer afwachten.

Krijgen we hier nog compensatie voor ???

Aangezien het praktisch onmogelijk is te zien wat er aan data wordt verbruikt kan T-Mobile toch niet van haar klanten verwachten dat die de kosten betalen als men de databundel overschrijdt? Of factureerd T-Mobile gewoon zonder enige schroom de extra kosten?
Hallo,

Als ik via mijn T-mobile mijn dataverbruik wil controleren,

dan krijg ik een de volgende melding: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later nog een keer.

Is dit voor mij op te lossen?

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
@iedereen

T-Mobile heeft voor jullie de eerste 12 maanden van je contract de bundel Onbeperkt internet aangezet zodat niemand extra gefactureerd kan worden zonder dat hij dit duidelijk zelf kan controleren via de data-teller of een waarschuwing vanuit T-Mobile.:)
@HenkTM

Betekent dit, dat alle T-Mobile abonnees nu 12 maanden onbeperkt internet hebben? (Dus bijvoorbeeld in mijn geval geen 1 gig per maand)
Of geld idt alleen tot dat het is opgelost?
Je hebt bij een mobiel internet abo icm tablet al onbeperkt internet...dus zoveel moeite was het niet voor T-mobile 😃
Reputatie 2
Ik heb een app op mijn telefoon die mijn dataverbruik registreerd, die staat nu op nog geen 700 mb, en ik krijg een smsje van t-mobile dat ik aan 75% van mijn verbruik zou zitten.

Ik bellen, zegt die knakker dat ik al 1,8 gb verbruikt heb volgens hun systeem.

Dat is wel erg veel verschil daar geloof ik dus niks van, zegt hij doodleuk ja maar het staat in het systeem dus dat zal wel kloppen.

Nu is mijn ervaring in het verleden dat er wel meer dingen in het systeem niet kloppen.

Het lijkt er gewoon op dat mijn dataverbruik via wifi gewoon meegeteld is, moet ik soms iets uitschakelen op mijn telefoon (samsung galaxy s) om dit verbruik niet te laten registreren of zo?
Reputatie 5
@mickert
De Onbeperkt internet heb je gedurende de eerste 12 maanden gratis. Daarna ontvang je een bericht waarbij je de keuze hebt om de bundel te verwijderen of te houden voor €4.95 per maand. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. :)

Dit staat los van de storing op My T-Mobile waarbij het dataverbruik nog niet inzichtbaar is. Volgens de laatste informatie zal deze storing voor het einde van deze maand opgelost zijn.

@Hugof
In het systeem staat inderdaad dat je al over de 75% van je dataverbruik zit en aan het aantal MB's te zien lijkt dit ook te kloppen.

Vanaf welke dag van de maand begin je het dataverbruik te meten? Je krijgt de bundels elke 13de van de maand en dit is ook de dag dat je datateller op 0 wordt gezet. Misschien dat je vanaf een andere dag begint te tellen? Welke app gebruik je om het dataverbruik te meten?

Het dataverbruik wordt alleen gemeten over het internetten over het mobiele netwerk. Wi-Fi wordt daar niet in meegerekend.
Helaas nog steeds niets zichbaar bij het gebruik. Is er al een nieuwe datum dat dit wel zichtbaar zal worden?

Reputatie 2
De app zet de 13e bij mij de teller op 0. Dus het blijft vreemd dat enorme verschil
Waardeloos dit, bij Prepaid doet hij het wel,maar als je een abbo hebt, kun je het niet nakijken...
Ook bij prepaid is niets te zien, ik zie alleen de bundel die vorige maand geldig was. Vreemd is wel dat ik (na opwaarderen eerder deze week) wel kan pingen, twitteren en whats appen etc, maar niet op internet kan. Weet iemand waar dat aan ligt?
Reputatie 7
@mereltjedejager

Bij prepaid is dit te controleren wanneer je via My T-Mobile doorklikt naar Meer details in het blok Mijn beltegoed. Overigens de reden waarom je niet op internet kunt is dat er een minimaal beltegoed van € 0.50 nodig is om een data verbinding tot stand te brengen.
en voor abonnee??
Reputatie 2
En zit er inmiddels al een beetje schot in de zaak?
Reputatie 6
@mereltjedejager

Je kunt geen gebruik maken van internet/data diensten omdat je te weinig tegoed hebt, wanneer je opwaardeerd naar minimaal € 0,50 kun je hier gebruik van maken. De instellingen heb ik voor je gecontroleerd, je kunt een battery-pull doen om deze van het netwerk te halen.
Heb sinds begin deze maand een abonnement. Ik wil heel graag zien hoeveel Mb ik verbruik, maar dat is (zie overige reacties) onmogelijk! Ik heb zo snel mogelijk de Watchdog app er op gezet, en volgens deze Watchdog verbruik ik gemiddeld maar 1 mb per dag. De 250 Mb van mijn abonnement zouden dus ruim voldoende moeten zijn. Vorige week gebeld met een helpdeskmedewerker om mijn verbruik op T-mobile inzichtelijk te krijgen - kreeg de reactie dat het aan mijn browser zou liggen - grote onzin natuurlijk! Bljkbaar is dit een bekende fout in jullie systeem; waarom zegt deze medewerker dat niet gewoon? Telefonisch wist deze medewerker mij ook te vertellen dat ik in de eerste drie dagen van mijn abonnement al 64 Mb verbruikt zou hebben????!!!!!! Dat lijkt mij buitengewoon veel en komt totaal niet overeen met wat ik zelf via mijn app geregistreerd heb... Dit kan echt niet kloppen! Ik wil heel graag weten hoe ik er nu voor sta, en ik wil ook graag een specificatie van mijn internetverbruik. Heb toch sterk de indruk dat daar niets van klopt bij jullie. Graag een reactie.
Reputatie 7
@cmlh67

Zoals je al terecht opmerkte, werkt de data verbruik teller op dit moment nog niet. T-Mobile zal je overigens hiervoor niet met extra kosten confronteren. De verwachting is dat het medio december voor iedereen inzichtelijk wordt via My T-Mobile. Onze excuses overigens voor de foutieve telefonische informatie die je gegeven is en ik ga mijn collega feedback geven over dit onderwerp.