Vraag

MB bundel kan ik niet zien

• 29 september 2011
  • 44 reacties
  • 2642 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

44 reacties

en medio december zal de datum wel weer medio januari worden.
ik heb spijt van mijn keuze voor t-mobile.
Had het eigenlijk kunnen weten. stom stom stom. (verkoop zelf t mobile producten)
Ook het bereik is zeer beperkt. maar bij postcode check niets aan de hand en die is bindend blijkbaar.

bedankt voor de rommel!!!!
Is er al meer bekend hoeveel december deze dienst gaat werken??
Ik ben pas sinds 2 of 3 week abonnee bij jullie en die teller blijft bij mij ook steevast op 1GB o.i.d. staan...

Betekent dit nu dat ik ook onbeperkt internet heb totdat dit probleem is opgelost?
Is deze storing al verholpen? Want zie nogsteeds mijn dataverbruik niet?
Ik vind het zeer triest dat je als abonnee hierover niet geinformeerd wordt. ten eerste verwacht ik hier mijn gebruik te kunnen zien. Dat er technische problemen zijn is best mogelijk maar hoe weten wij dan wat ons gebruik is. Zonder dat T-Mobile dit inzichtelijk kan maken is de consument dus recht op onbeperkt internet tegen volledige snelheid.
Daarnaast zou het T-Mobile sieren als ze hun abonnees hierover zouden informeren. Als je iets niet kunt mag je daar best over communiceren. Het netwerk is al niet overal optimaal maar dat weet je als gebruiker vaak op moment dat je abonement afsluit,
In mijn ogen zijn er op dit moment maar 2 acties die T-Mobile moet doen. Actie 1: totdat het mogelijk is om inzage te hebben in je dataverkeer is het gebruik onbeperkt wat betreft datagebruik en snelheid. Actie 2. licht je abonnees in en geef aan wanneer je verwacht dat het "probleem" is opgelost.
Dus als bedrijf in communicatiemiddelen communiceer en reageer. Het zal niet lang duren voordat iemand de stoute schoenen aantrekt en T-Mobile via de rechter aansprakelijk gaat stellen vanwege slechte dienstverlening op dit gebied.
@[url=" ?? hasan1-219956 members forum.t-mobile.nl https:>hasan1 Welkom op het T-Mobile Forum.:) Ik moet helaas ook hetzelfde zeggen, er zit een technische storing in de data-verbruik teller via

Spoedig gemaakt worden? Het is vandaag 7 december en er is nog steeds geen inzicht in het dataverbruik
@Wil G Je post slaat de spijker op zijn kop! Het is waardeloos dat dit niet inzichtelijk gemaakt wordt. Ik heb een sim only abonnement met een internet smart bundel. Ik heb getekend voor dit abonnement en in de voorwaarden wordt 800MB per maand beloofd. Daarnaast ga ik 30 cent betalen voor iedere unit (MB/SMS/belminuut) die ik verbruik buiten mijn bundel. Hier heb ik voor getekend en ik vind deze voorwaarden acceptabel. Ik wil dan wel weten hoeveel ik nog kan verbruiken!!!!

Hier heb ik al meerdere keren voor gebeld met de klantenservice (waar je ook gewoon voor moet betalen) en een van deze 'uitstekende' medewerkers wist mij zelfs te vertellen dat ik een onbeperkt abonnement heb??? Ze zei, je hebt internet smart en dus 1GB verbruik waarna de snelheid terugvalt. Maar in combinatie met een sim only bestaat dit niet volgens de site en zou mijn verbruik zijn zoals hierboven vermeld (800mb/30 cent daarna).

Dus wat moet ik nou voor waarheid aannemen?? Weet T-mobile zelf wel wat ze me hebben verkocht of waren ze te druk met het maken van afspraken over hoe ze ons een poot kunnen uittrekken met die nieuwe data abonnementen?

De enige manier om van mijn abonnement af te komen is volgens diezelfde medewerker om het af te kopen. Ik vind dat T-mobile te kort schiet in haar dienstverlening en dat is reden genoeg om het abonnement te beeindigen zonder iets af te kopen. Ik wil er gewoon vanaf want de hele dienstverlening (geen inzicht in verbruik, medewerkers die allemaal een eigen verhaal vertellen, geen 3g dekking in mijn nieuwe woonplaats) is ver onder de maat!!!
ik ben het volledig metwat hierboven staat eens.
is het nou zo moeilijk of zijn ze te druk bezig met het verdoezelen van de prijsafspraken met de adere providers??
het word eens tijd dat het gemaak word heb een rekening van 82 euro tewijl die normaal 42 is
Reputatie 3
Ik kan net zoals iedereen hier ook sinds het begin van mijn nieuw abonnement niet zien hoeveel data ik verbruik,
voorheen had ik een abonnement met onbeperkt data gebruik en hoefde ik niet te letten op mijn internetgebruik.

Nu met m'n nieuwe abonnement heb ik totaal geen idee hoe mijn dataverbruik is en probeer ik mijn internet gebruik zoveel mogelijk te beperken, het zou daarom heel erg fijn zijn als er snel een oplossing kwam voor dit probleem.
@iedereen

Zodra de data-teller gaat werken zal dit natuurlijk meteen gecommuniceerd worden via je persoonlijke My T-Mobile. Ik wil alleen nog benadrukken dat je niet voor onverwachte extra kosten komt te staan doordat jullie geen inzicht hebben in het data-verbruik.

@rogiervm

Mede door je opmerking van dat je extra kosten hebt betaald en in deze topic reageert heb ik dit voor je nagekeken omdat dit niet mogelijk is voor internet gebruik. Ik zie dat er een sms-dienst bij je actief is. Het kan zijn een ringtone site of een adult site. Je kunt deze stopzetten via de site Mijn Mobiele betalingen. Doordat je een code per sms krijgt toegestuurd kan ik dit niet voor je stopzetten.
3 maanden al storing.... schiet lekker op zo....
Ik heb het zelfde probleem al enige tijd.
Begrijp ik nu dat eventuele schade teniet wordt gedaan? dwz dat ik onbeperkt internet heb?
Dat leek ik te begrijpen van de moderator. Graag bevestiging en uitleg van de procedure.
zucht.....woorden zijn denk ik vanaf nu overbodig....
Reputatie 5
@riechard
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je hebt een iSmart abonnement en daarbij krijg je de Onbeperkt Internetbundel de eerste 12 maanden gratis. Je kunt dus geen extra kosten hebben door het gebruik van internet.

@Allemaal,
Ik heb gecontroleerd of ik een update heb over de datateller maar helaas is het probleem is nog niet opgelost.
Hallo,

Helaas is het blijkbaar nog steeds niet mogelijk om op My T-Mobile je MB verbruik in te zien. Jammer, zeker nu ik vandaag opeens een sms kreeg van T-Mobile met de melding dat ik nog maar 200 MB tegoed heb tot aan de 13e.......En dat met matig internetgebruik en een limiet van 1000 MB! Ik zou dan graag eens een overzicht willen hebben wanneer en waaraan ik dan 800 MB heb verbruik in 1 week tijd! (wat nieuws lezen op i-net, mail checken en wordfeuden kan toch niet de oorzaak zijn en verder draaien er geen apps die ongemerkt constante data uitwisselen.) Voorheen klant bij een concurrent en met hetzelfde gebruik van i-net maximaal 350-400 MB verbruikt per maand en dit kan nu zeker niet het dubbele zijn!)
Of heeft dit ook te maken met de eerder genoemde problemen met de datateller? Krijg ik dan zometeen geen problemen met mijn factuur of dat mijn i-net snelheid voor de komende 2 / 3 weken omlaag gaat?
Trek die vakantie eens in van die waardeloze ict-ers die hier voor moeten zorgen. pfffff
Reputatie 2
In december zou het toch weer gaan werken? Dat gaat dan geloof ik niet echt goed.. Zijn er al vorderingen?
Reputatie 7
De verwachting is dat het probleem met de datateller eind januari verholpen zal zijn. Zie het topic Dataverbruik bijhouden via My T-Mobile.