Beantwoord

MB-verdeler

• 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Is het mogelijk om op een bestaand abbo een dual sim te gebruiken met Mb verdeler ?
Reden is het gebruik van een Note4 voor Pokedinges ( zoon 9 jaar), en ja die heeft een prepaid sim. maar daar wil ik vanaf, geen Internet !
Kan ik dan op basis van mijn abbo, een dual sim aanvragen en de Mb verdeler gebruiken,zodat hij op mijn nummer wel buiten kan pokenogwatten ?:?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 maart 2017, 16:25

Hi ikke dus,

Is je zoon ook al een Pokémon fan? 🙂 Ik zie dat je inmiddels een MB-verdeler hebt aangevraagd. Hiermee kun je internetten vanuit dezelfde bundel met bijvoorbeeld je tablet én smartphone. Zo kan je zoon dus ook internetten vanuit jouw bundel. Op deze pagina vind je meer uitleg over het activeren van de MB-verdeler simkaart.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Dag!

Tot zover ik weet is het mogelijk om een MB verdeler aan te vragen. Die MB verdeler kan je dan in het toestel van je zoontje steken zodat hij internet kan gebruiken vanaf die simkaart. Wel hoort dat toestel 2 simkaarten tegelijk te ondersteunen maar dat is denk vanzelfsprekend 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi ikke dus,

Is je zoon ook al een Pokémon fan? 🙂 Ik zie dat je inmiddels een MB-verdeler hebt aangevraagd. Hiermee kun je internetten vanuit dezelfde bundel met bijvoorbeeld je tablet én smartphone. Zo kan je zoon dus ook internetten vanuit jouw bundel. Op deze pagina vind je meer uitleg over het activeren van de MB-verdeler simkaart.

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer