Beantwoord

MB Verdeler:Activatie lukt niet.

• 6 juli 2016
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

MB Verdeler SIM kaart ontvangen. Geprobeerd in een Windows Phone (Lumia 950) maar ondanks juiste instellingen kreeg ik geen geactiveerde SIM. Behalve een klein peiltje linksboven, erg moeilijk om te zien of er inderdaad een dataverbinding tot stand is gekomen. Wel ineens een inlogpagina via de browser gekregen en de gevraagde informatie ingevuld. Steeds dezelfde melding. (De activatie van je simkaart is niet gelukt om technische redenen).

Ook geprobeerd in een LTE Router van ASUS (4G-N12), hier zie ik gelukkig wel gelijk dat er een sterke datasignaal is maar ook via dit apparaat wordt de aanmelding succesvol weergegeven en gevolgd. Code ontvangen per SMS, activatie weer niet gelukt. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Amy 7 juli 2016, 11:52

Hey Gcal55,

Welkom op het T-Mobile Forum. Dit is een klant-helpt-klant forum waar klanten elkaar in eerste instantie helpen. Wij (T-Mobile Moderators) reageren gemiddeld binnen 24 uur wanneer hulp nog nodig is. Wil je er in het vervolg rekening mee houden dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om topics te bumpen? Alvast bedankt!

Ik help je natuurlijk wel graag verder met jouw vraag. Het is natuurlijk super onhandig dat het niet lukt om de MB-Verdeler te koppelen. Ik zie in het systeem ook terug dat er nog geen MB-verdeler gekoppeld is. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-verdeler willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je. 🙂

Ik zie je bericht tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Bump..!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gcal55,

Welkom op het T-Mobile Forum. Dit is een klant-helpt-klant forum waar klanten elkaar in eerste instantie helpen. Wij (T-Mobile Moderators) reageren gemiddeld binnen 24 uur wanneer hulp nog nodig is. Wil je er in het vervolg rekening mee houden dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om topics te bumpen? Alvast bedankt!

Ik help je natuurlijk wel graag verder met jouw vraag. Het is natuurlijk super onhandig dat het niet lukt om de MB-Verdeler te koppelen. Ik zie in het systeem ook terug dat er nog geen MB-verdeler gekoppeld is. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-verdeler willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je. 🙂

Ik zie je bericht tegemoet!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gcal55,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb de MB-Verdeler zojuist voor je geactiveerd.

Wil je laten weten of het allemaal werkt? :8
Bedankt, het werkt nu..49mbps download, ca. 20 upstream..geweldig.

Jammer dat de automatische melding niet werkt zoals het moet.
De foutmelding kwam iedere keer vrij snel..ik heb het gevoel dat er niet eens tijd was voor de verbinding te laten controleren..

OK ik kan er nu mee aan de slag..!:D
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gcal55,

Graag gedaan natuurlijk. Prima snelheden zo! 🙂

Heel vreemd dat je de meldingen kreeg inderdaad, ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Hopelijk een éénmalig iets.

Veel plezier er mee en als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer