Beantwoord

MB-verdeler activeren

• 19 augustus 2016
  • 46 reacties
  • 2021 Bekeken

Toon eerste reactie

46 reacties

Ik probeer op het moment ook mijn MB verdeler te activeren maar ik krijg ook geen inlog scherm te zien. Help!
Het lukte mij door de klanten service te bellen. Het werd snel geregeld. Mvg
Reputatie 7
Badge +15
Hi Marousjj,

Hier is hulp! 😃 Wil je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van je MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer? Dan activeer ik hem voor je.

@Telemnn,

Fijn dat het gelukt is via de klantenservice! 🙂 Veel internetplezier!
Hallo, ik kan mijn mb verdeler niet activeren ik loop alle stappen na
Reputatie 3
Badge +1
Goede avond,

Het kan een storing zijn want ook ik had er gister last van. Probeer nog eens te kijken in de T-mobile app of hij erbij staat
Hallo. Ik ben er ook al heel de dag ermee bezig. Alle stappen gedaan en op het laatst geeft de site een storing of er staat uw simkaart is niet geactiveerd etc etc.
Oja wel raar dat er op dit forum heel veel mensen zijn die hun simkaart niet kunnen activeren op de website en wel alleen via de moderators......Moet T-Mobile dit dan niet een keer fixen zodat er in de toekomst gewoon iedereen z'n sim kan activeren
Reputatie 6
Badge +17
@all

Wat jammer om te horen dat het niet lukt om jullie MB-verdeler te activeren! Ik heb jullie reacties even verplaatst naar een lopend topic hierover. Kunnen jullie eens kijken naar de tips die in dit topic zijn gegeven? Mocht het hiermee niet lukken, stuur mij dan even het 097-nummer via een privébericht. Dan zal ik de MB-verdelers handmatig activeren.

We zien inderdaad dat er meldingen binnenkomen van klanten dat het niet lukt om de MB-verdeler te koppelen. Bij veel klanten lukt het ook wel. De IT-afdeling is druk bezig om dit te onderzoeken en op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Lukt mij ook niet om de MB verdeler sim te activeren. Bij het volgen van alle stappen stopt het bij het openen van de browser die een scherm moet openen waar ik de sim op kan activeren. Sim meer dan 48 uur geleden gekocht ( afgelopen vrijdag).
Telefonische helpdesk maar gebeld, die had het zo gefixt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pboelhouwer,

We zien inderdaad dat meerdere mensen hier problemen mee ervaren. Gelukkig hebben mijn collega's je verder geholpen en kun je nu gebruik maken van je MB-verdeler.

Als ik nog iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
Ik heb ook problemen om de mb verdeler te activeren krijg geen verbinding met de site en zelfs niet met google
Gr Ronald
Reputatie 6
Badge +16
Hey Rondart,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Hmm, vreemd dat het bij jou ook niet lukt. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 097-nummer van de simkaart die gekoppeld moet worden? Dan zorg ik ervoor dat de simkaart alsnog gekoppeld wordt!

Ik wacht je berichtje af.
Hoi
het lukt me ook niet om me mb-verdeler simkaarten te koppelen met me 06 nr
Graag hulp hier bij
Mvg Carolina
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carolina,

Kun je mij in een privébericht het 097 nummer van je simkaart en je 06 nummer sturen? Dan zorg ik ervoor dat je MB-verdeler wordt gekoppeld! 🙂
Heb je een pb gestuurd
Reputatie 7
Badge +20
Heb je een pb gestuurd

Yes, ik heb erop gereageerd! 🙂
Hi,

Ik krijg met geen enkele mogelijkheid de MB-Verdeler geactiveerd/gekoppeld. SIM kaart in telefoon gedaan, kan wel netwerk vinden T-Mobile NL, maar geen verbinding maken (door de balkjes heen staat een stop bord) wifi uit en browsen naar google.nl levert niets op, ook lang genoeg gewacht.

Het is dus de bedoeling dat de MB-Verdeler in een telefoon moet gaat werken.

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt
Alfred
Reputatie 7
Badge +15
Hi Alfred,

Ik help je graag verder hiermee! Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van je MB-verdeler en het 06-nummer waar deze aan gekoppeld moet worden naar mij willen sturen? Dan koppel ik hem handmatig voor je! 🙂
goedemorgen,
Ik heb een smartwatch en hiervoor een MB verdeler aangevraagd maar krijg deze sim niet gekoppeld.
zodra ik de simkaart in mijn watch stop dan moet ik de pin code invoeren, dit gaat nog goed. maar dan geeft mijn watch bovenaan de melding ongeldige sim. In mijn watch kan ik dus geen internetpagina openen, er staat geen wifi aan op mijn watch, alleen de Bluetooth verbinding met mijn Samsung S7 phone. weet dus eigenlijk niet hoe nu verder en lees dat er veel mensen dit probleem hebben. De aangedragen oplossingen op deze topic werken ook bij mij niet. Ik had een van jullie al een prive bericht gestuurd maar las later dat dit niet mocht zolang er niet om gevraagd wordt, dusssssss bij deze......uhm help ?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Tonnievannie,

Je had mij inderdaad een privébericht gestuurd 😉.

Ik heb de MB-Verdeler zojuist voor je gekoppeld aan je abonnement. Als het goed is moet alles nu naar behoren werken. Wil je laten weten of het gelukt is?
helemaal top, dank je wel Amy 🙂

Reageer