Beantwoord

MB-verdeler activeren

• 19 augustus 2016
  • 46 reacties
  • 2021 Bekeken

Heb vanmorgen mijn MB verdeler SIM-kaart ontvangen. Heb hem in mijn smartwatch geplaatst en daarna aangezet. Ik moet eerst de pincode ingeven, die was correct en daarna gaat hij verbinding maken met mijn Galaxy 7. Krijg daarna de melding 'ongeldige Sim'. Wat doe ik verkeerd. Moet mijn telefoon ook aan staan. Moet de bluetooth van de watch ook uit staan. Als ik de browser aanklik krijg ik de melding Please insert valid simcard
icon

Beste antwoord door Amy 22 augustus 2016, 14:45

Hey allemaal,

Vervelend dat het niet lukt om de MB-Verdeler simkaarten te koppelen. Zorg er bij het koppelen voor dat Wi-Fi uit staat zodat de simkaart verbinding kan maken met het mobiele netwerk. Volg vervolgens de stappen van KoenM in dit topic.

Mocht dit ook niet werken stuur mij dan een privébericht met het 097-nummer van de MB-verdeler en het bijbehorende 06-nummer waaraan de MB-Verdeler gekoppeld moet worden. Dan kan ik ze handmatig activeren voor jullie! 🙂
Bekijk origineel

46 reacties

Heb je een pb gestuurd
helemaal top, dank je wel Amy 🙂
Reputatie 6
Hoi Henk,

Welkom op het forum!

Heb je de simkaart (van de MB verdeler) wel geactiveerd zoals in de brief wordt uitgelegd?

Let us know!
Heb de simkaart nu even in een oude telefoon gezet. Als ik opstart krijg ik de inlog, dat werkt prima. Daarna ga ik naar google.nl en dan gaat hij automatisch door naar T-Mobile. Hier krijg ik een regel, "geef deze simkaart een naam". Met daar onder de knop bevestigen. Dit heb ik al een aantal keren gedaan, maar steeds krijg ik het bericht dat er helaas iets is misgegaan. probeer het later nog eens.
Nu heb ik een verificatiecode aangevraagd per sms. Heb deze ontvangen, maar als ik hem ingevoerd heb krijg ik de melding dat de activatie van de simkaart niet is gelukt door technische redenen. Excuses voor het ongemak. probeer het later of via My T-Mobile account activeren
Hier zelfde probleem als Henk . Via SMS en inloggen geeft hij foutmeldingen aan.
Nadat ik heb ingelogd krijg ik dus de pagina met Geef deze simkaart een naam. Ik vul daar in "Smartwatch" en druk dan op bevestigen. Na enige tijd krijg ik dan de melding:
Sorry Er Ging Iets Mis
Er is een onverwachte fout opgereden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.

Dit al vele malen geprobeerd. Alles met hetzelfde resultaat. Help Mij !!!:?
Ik heb hetzelfde probleem met koppelen aan andereen gsm. Tel.contact met T mobile zei dat kaart nog niet geactiveerd is in hun systeem en dat ik minimaal 48 uur moest wachten om te kunnen activeren na ontvangst kaart. Nu is 5x48uur later en lukt nog steeds niet. Morgen ga ik weer bellen.
Zelfde probleem hier met de activatie van de SIM. Je krijgt van een moderator nog het verzoek om het 097 nummer op te sture6. Bekend probleem dus. Groetjes
Goedemorgen,

Ik begrijp dit niet zo goed. Als ik bij T-Mobile zoek heb ik simkaart activeren en simkaart koppelen. In de begeleidende brief, waar de simkaart op vast geplakt zit, staat niet e e n keer het woord 'activeren'. Hier wordt alleen gesproken over koppel de simkaart aan je abonnement.

Kunt u dat misschien uitleggen. Alvast hartelijk dank

met vriendelijke groet
Henk

Hoi Henk,

Welkom op het forum!

Heb je de simkaart (van de MB verdeler) wel geactiveerd zoals in de brief wordt uitgelegd?

Let us know!
Beste Koen,
Please help my, ik ben al 5 dagen bezig om de MB verdeler te koppelen aan mijn 06 nummer. Vanalles geprobeerd steeds opnieuw dezelfde foutmelding zoals omschreven door Henk. Ik heb zelfs de klantenservice gebeld en kreeg daar heel vreemde antwoorden die wat nergens op slaat. Ik ben nu radeloos en kan geen kant meer op.
M.Vr.Gr. Pierre
Reputatie 6
Hallo All,

Ik heb het topic doorgegeven zodat een medewerker jullie kan helpen met het activeren/koppelen van de simkaart.

Deze zal zsm reageren, nog even geduld.

Tnx!
Hallo Koen,
Hartelijk dank voor het doorverwijzen van ons probleem. Nu hopen op een snelle reactie.

Tnx!
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

Vervelend dat het niet lukt om de MB-Verdeler simkaarten te koppelen. Zorg er bij het koppelen voor dat Wi-Fi uit staat zodat de simkaart verbinding kan maken met het mobiele netwerk. Volg vervolgens de stappen van KoenM in dit topic.

Mocht dit ook niet werken stuur mij dan een privébericht met het 097-nummer van de MB-verdeler en het bijbehorende 06-nummer waaraan de MB-Verdeler gekoppeld moet worden. Dan kan ik ze handmatig activeren voor jullie! 🙂
Grrr is mijn hele verhaal ook niet eens te lezen (althans ik zie het niet staan)
Maar omdat ik het topic niet gestart ben lukt het privébericht ook niet. Moet ik nu echt een nieuw topic starten met het zelfde probleem als topic starter om het zelfde probleem op te lossen?
@brinkyboy
Je verhaal is inderdaad niet doorgekomen. En nee, je hoeft geen nieuw topic te starten, dan komen je gegevens op het openbare forum te staan en krijg je vanzelf een reactie dat de gegevens zijn verwijderd. Het is namelijk niet toegestaan om privégegevens op het openbare forum te posten, de hele wereld kan meelezen.

In de link die Amy postte staat uitgelegd hoe je een privébericht stuurt. 🙂
Ik kan Amy geen privébericht sturen omdat ze mij niet volgt

Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt.

Doe ik iets fout?
Hoi brinkyboy.

Dat is een instelling die iedereen ook voor zichzelf kan instellen, dus dat zal niet aan jou liggen. Ik heb even gekeken en zie dat ik dezelfde melding krijg. Als Amy morgen aanwezig is, zal ik haar vragen of dat de bedoeling is. Wordt vervolgd dus. 🙂
Thanks
Reputatie 7
Badge +15
@Brinkyboy,

Sorry! Ik was op vakantie en had mijn privéberichten daarom even uitgezet. Het is nu weer mogelijk om mij een privébericht te sturen. Excuses voor het ongemak en ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Hallo

Ik heb ook het probleem dat ik mijn md verdeler niet krijg aan gemeld ook steeds de melding oeps er is iets mis gegaan.
Helpdesk is niet bereikbaar best wel vervelend
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dalian,

Jammer om te horen dat het bij jou ook niet lukt. Ik heb jouw reactie verplaatst naar het lopende topic over dit onderwerp. Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen?

Mocht het met de tips ook niet lukken dan zie ik graag een privébericht tegemoet met het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer. 🙂
Ik heb een mb verdeler-simkaart aangevraagd en vandaag binnen gekregen. In het toestel gedaan en de eerste stappen gevolgd. Nu blijft de telefoon hangen op my tmobile.. Na een paar minuten krijg ik de melding dat Safari de pagina niet kan openen.. Heb de netwerkinstellingen al hersteld maar dit werkt ook niet.. Wat kan ik doen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Neeltje,

Ai, balen dat het niet lukt! Heb je de tips in dit topic al doorgenomen? Als het daarmee nog niet lukt, kun je mij het 097-nummer en de naam die je eraan wilt geven sturen via een privébericht? Dan ga ik de MB-verdeler handmatig voor je activeren.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Opgelost door klanten service te bellen. Met dank aan Bobby Dissel.
M.v.g.

Reageer