Beantwoord

MB-verdeler activeren

• 5 februari 2017
  • 2 reacties
  • 280 Bekeken

Hoe krijg ik de mb verdeler thuis gestuurd?
Nou heb ik hem al wel in me bundel staan.

Mvg

Tim.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2017, 11:17

Hi Tim,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je de MB-verdeler bundel hebt toegevoegd. Je ontvangt dus binnen 3 werkdagen een simkaart thuis met een 097 nummer en deze kun je dan activeren. In de brief bij je simkaart leggen we uit wat je moet doen om de MB-verdeler te activeren. Je stopt de simkaart in je apparaat en zet je wifi uit. Open je internetbrowser. Je komt op een speciale website terecht waar je jouw simkaart aan je abonnement en bundel koppelt.

Mocht het niet lukken, stuur mij dan een privébericht met je 06 en 097-nummer en dan zorg ik ervoor dat je MB-verdeler wordt gekoppeld! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Voor MB-verdeler betaal je eenmalig € 14,99. We sturen je 1 of 2 simkaarten en vanaf dat moment heb je met al je apparaten toegang tot de internetbundel van je smartphone. Zo bepaal je zelf via welk apparaat jij je MB’s gebruikt.

Omdat je een Stel Samen of Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, betaal je verder niets extra.

Heb je geen Stel Samen of Stel Samen & Stel Bij abonnement?
Als je MB-verdeler aanzet brengen we eenmalig € 14,99 in rekening op je factuur. Het maakt niet uit hoeveel simkaarten je neemt.
Verder betaal je per maand € 4,99 (per simkaart) voor MB-verdeler.
Veel plezier!

Zodra je je kaartje hebt ontvangen kan je deze activeren via de site: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tim,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je de MB-verdeler bundel hebt toegevoegd. Je ontvangt dus binnen 3 werkdagen een simkaart thuis met een 097 nummer en deze kun je dan activeren. In de brief bij je simkaart leggen we uit wat je moet doen om de MB-verdeler te activeren. Je stopt de simkaart in je apparaat en zet je wifi uit. Open je internetbrowser. Je komt op een speciale website terecht waar je jouw simkaart aan je abonnement en bundel koppelt.

Mocht het niet lukken, stuur mij dan een privébericht met je 06 en 097-nummer en dan zorg ik ervoor dat je MB-verdeler wordt gekoppeld! 🙂

Reageer