Beantwoord

MB-verdeler activeren

• 7 februari 2017
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Ok, ik heb me mb verdeler simkaart binnen gekregen, maar nou doe ik hem in mijn smartwatch, dan zegt het smartwatch ongeldige simkaart.

Hoe nu verder?

Mvg Tim
icon

Beste antwoord door Hajar 9 februari 2017, 15:20

Hi Tim,

Ik zie dat je al een lopend topic hebt over dit onderwerp. Zou je jouw vraag in dat topic kunnen stellen? Ik zie dat het niet gelukt is om jouw MB-verdeler te koppelen is dat ook niet gelukt met de tips die ik geef in dat topic? Zo niet, zou je mij een privébericht kunnen sturen dan ga ik dat in orde maken.

Ik ga voor nu dit topic sluiten en als je nog andere vragen hebt dan kun je ze stellen in jouw eerste topic.

@Serviceweb; Het klopt dat je T-Mobile medewerkers niet zomaar een privébericht bericht mag sturen. Dat staat ook in de huisregels, maar Borre loopt deze week snuffelstage bij ons en dus mocht hij dit deze keer wel van mij zeggen. Maar goed dat je hem wijst op de huisregels! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hoi Tim,

Als ik het goed begrijp wil je jouw MB-verdeler activeren? Stuur anders jouw 097 en 06 nummer naar de T-Mobile moderator Hajar via een privébericht. Zij kan jou dan verder helpen. :)

Groetjes Borre
@Borrevh
Het is niet de bedoeling dat klanten mensen doorsturen naar een T-Mobile moderator en melden dat ze hun een privébericht kunnen sturen. Je mag alleen een moderator een privébericht sturen als een T-Mobile moderator daar zelf om heeft gevraagd. Gelieve dit dan ook niet meer zo te schrijven (zie ook de voorwaarden van deze forum).

@Tim
Leuk dat je gebruik wilt gaan maken van de MB-Verdeler. Wel onhandig dat het activeren niet lukt!

Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen? (gaat ook over een Smartwatch)

Mocht het dan nog niet lukken dan hier graag nog even aangeven. Een T-Mobile moderator zal je bericht dan oppakken en je helpen met het activeren van je MB Verdeler.
ik ben stagiair
ik ben stagiair
Dat snap / zie ik 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tim,

Ik zie dat je al een lopend topic hebt over dit onderwerp. Zou je jouw vraag in dat topic kunnen stellen? Ik zie dat het niet gelukt is om jouw MB-verdeler te koppelen is dat ook niet gelukt met de tips die ik geef in dat topic? Zo niet, zou je mij een privébericht kunnen sturen dan ga ik dat in orde maken.

Ik ga voor nu dit topic sluiten en als je nog andere vragen hebt dan kun je ze stellen in jouw eerste topic.

@Serviceweb; Het klopt dat je T-Mobile medewerkers niet zomaar een privébericht bericht mag sturen. Dat staat ook in de huisregels, maar Borre loopt deze week snuffelstage bij ons en dus mocht hij dit deze keer wel van mij zeggen. Maar goed dat je hem wijst op de huisregels! 🙂