Beantwoord

MB verdeler activeren

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen.
Ik heb een MB verdeler voor mijn smartwatch besteld en krijg hem met geen mogelijkheid geactiveerd.
Op de forum site staat precies hetzelfde beschreven als in de brief voor de activatie maar niks werkt. wie kan mij helpen hem alsnog te activeren?
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 december 2017, 14:00

Hoi Cluseau1,

Daar kan ik je zeker bij helpen! :D

Kun je mij een privébericht sturen met daarin het 097-nummer van de MB-verdeler en het bijbehorende 06-nummer waaraan de MB-Verdeler gekoppeld moet worden? Ik ga het dan handmatig voor je activeren!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cluseau1,

Daar kan ik je zeker bij helpen! :D

Kun je mij een privébericht sturen met daarin het 097-nummer van de MB-verdeler en het bijbehorende 06-nummer waaraan de MB-Verdeler gekoppeld moet worden? Ik ga het dan handmatig voor je activeren!
Hey Jaimy, dit is het 097 nr. [nummer verwijderd] en het bijbehorende 06 is [nummer verwijderd]. Alvast hartelijk bedankt ik ben hier super blij mee. Zou je nog even willen laten weten als hij geactiveerd is?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cluseau1,

Bedankt voor jouw berichtje! Ik heb de telefoonnummers er even uit verwijderd, omdat dit een openbaar forum is. Mocht je in de toekomst nog eens een privébericht moeten sturen, dan kun je dit topic even bekijken om te lezen hoe dat moet.

Voor nu hoeft dat niet meer hoor, ik heb het 097 nummer namelijk zojuist voor jou geactiveerd onder de naam MBverdeler1. Werkt het nu naar behoren?
Ja het werkt super bedankt.
Krijgmb verdeler niet geactiveerd
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jonyace,

Ik ben meteen met je mee gaan kijken!

Ik zie dat er op dit moment twee MB-verdelers actief zijn op jouw nummer en om deze reden is het niet mogelijk er nog eentje te activeren. Lukt het wel om de twee geactiveerde verdelers te gebruiken? Laat het me maar weten, want dan help ik je er natuurlijk mee verder!

Reageer