Beantwoord

MB-Verdeler activeren zonder browser

• 16 maart 2016
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Ik wil de mb verdeler in de auto plaatsen. In de auto kan ik de mb verdeler niet koppelen (geen browser). Kan de koppeling ook op een ander apparaat plaatsvinden?
icon

Beste antwoord door Amy 17 maart 2016, 12:36

Hi Noci,

Goede vraag! 😉

Je kunt de MB-Verdeler ook via een ander apparaat koppelen maar wij kunnen dit ook voor je doen. Als je mij een privébericht stuurt met het 097-nummer van je de MB-Verdeler dan activeren ik hem voor je!

Aangezien je nieuw bent op het forum zou het leuk zijn als je jezelf voorstel in het voorstel topic. We zien benieuwd naar wie je bent!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Noci,

Goede vraag! 😉

Je kunt de MB-Verdeler ook via een ander apparaat koppelen maar wij kunnen dit ook voor je doen. Als je mij een privébericht stuurt met het 097-nummer van je de MB-Verdeler dan activeren ik hem voor je!

Aangezien je nieuw bent op het forum zou het leuk zijn als je jezelf voorstel in het voorstel topic. We zien benieuwd naar wie je bent!
Hallo Amy. De verdeler werkt.
Reputatie 7
Badge +15
Thanks voor de terugkoppeling.

Veel plezier met de MB-Verdeler! 🙂
Hallo,

Ik heb dezelfde vraag. Wie van T-mobile kan mij helpen de SIM kaart te koppelen?

Gr.
Robert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robert,

Welkom op ons Forum!

Kun je mij in een privébericht de 097-nummer van de MB-verdeler opsturen? Dan help ik je met het koppelen van je MB-verdeler.

Reageer