Ik heb momenteel een GO abbonement met 5GB data, ik gebruik hier maandelijks net 4GB van.
In de huidige situatie zet ik mijn hotspot open als ik op mijn tablet wil internetten, maar je raad het: ik ben klaar met de lege accu en wil graag een simkaart in mijn tablet:
Een losse simkaart zou mij 25€ voor een go abbonement kosten, hiermee houd ik op beide abonnementen ruim data over + ik heb een bel en sms simkaart in een tablet die alleen kan internetten.
Jullie grootste Basis Sim heeft 2GB data + 150 belminuten en kost mij 16€ in het jaar. deze zal echter net te weinig data hebben en gaat niet langzaam door als ik door de MB's ben maar stopt compleet.
met andere woorden basis+go kost me 41€ of 2x go 50€. zijn jullie nog bezig met een alternatief op de MB verdeler? ik zou genoeg limieten kunnen bedenken als snel internet op maar 1 van de 2 simkaarten tegelijk.
Alternatieve multidata simkaarten missen de doorlopende data bij het verbruik van de bundel, en vandaar dat ik het liefst mijn telefoon op een t-mobile abbonement houd.
Beste antwoord door Hajar
Ik zie dat je al naar verschillende opties hebt gekeken. Wij hebben geen alternatief voor de MB-verdeler dus je zou dan inderdaad moeten denken aan 2 abonnementen. Als je twee abonnementen neemt op 1 adres dan kun je gebruik maken van Alles onder 1 Dak Mobiel Voordeel. Je krijgt dan €2,50 extra korting. Met Alles onder 1 dak combineer je verschillende abonnementen op een adres. Je ziet deze abonnementen dan samen in een overzicht. Je zou in dit geval dus voor een Go Next en Basis sim abonnement kunnen gaan. Dat is voordeliger dan twee Go abonnementen. Bij een Basis sim abonnement zit er inderdaad een datastop na 2GB, maar gelukkig kun je altijd een MB-aanvuller activeren! Zo blijf je altijd online.
Ik hoop dat het zo lukt! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!