Vraag

MB-Verdeler koppelen in de auto

• 19 mei 2016
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

hallo
heb net mn simkaart mb verdeler ontvangen - deze is bedoeld voor in de auto (simkaart slot) - hoe moet ik deze koppelen/bundelen met mijn mobiele nummer? kan nl geen browser starten in de auto

5 reacties

Reputatie 3
Je hebt even een ander apparaat nodig om de activatie te doen. Stop de simkaart tijdelijk even in een smartphone en doorloop dan het activatieproces. Als je daadwerkelijk ermee op internet kan, dan is hij goed geactiveerd en kun je hem in de auto doen.

PS. Wat voor apparaat heb je precies in de auto waar een data simkaart in kan? Puur uit interesse 🙂
heb ik gelezen op het forum maar dat gaat niet - PCM systeem in mijn auto heeft een normale SIM grootte (zoals die in de verpakking wordt geleverd) - mobiel moet ik de SIM kleiner maken en dan heb je uiteraard weer een probleem want dan past ie niet meer in de auto - en geen browser in de auto dus
Badge +13
De MB verdeler is ook bedoelt voor internet en je geeft aan dat je geen browser in de auto heb hoe wilde je hem dan gebruiken in de auto?
gebruik voor apps en navigatie (google maps) icm apple carplay
Reputatie 7
Badge +15
Hey Aswineshuis,

Goed dat je het even aangeeft. Uiteraard kunnen wij de MB-verdeler voor je koppelen aan je nummer. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van je MB-verdeler kunnen sturen? Dan activeer ik hem zo snel mogelijk voor je. 🙂

Reageer