Beantwoord

MB-Verdeler niet te activeren

• 18 september 2016
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Kom niet bij opstarten browser op pagina om 097...simkaart te activeren.
icon

Beste antwoord door Amy 19 september 2016, 08:40

@Mhage,

Ik snap dat het vervelend is dat dit niet lukt! Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen? Mocht het daarna nog steeds niet werken dan mag je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer. Het is inderdaad niet de bedoeling om privéberichten te sturen zonder dat wij (moderators) daar om vragen.

Omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is en om het forum overzichtelijk te houden is dit topic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in bovengenoemd topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

hallo,
Welkom o het forum.
zou je wat duidelijker kunnen zijn in wat je bedoelt?
probeer een andere browser?
Andere browser ook al geprobeerd doet het ook niet.
ze kunnen het ook handmatig voor je doen.
stuur gewoon een pb naar een medewerker van T-mobile
@Bobby Dissel
Het is niet de bedoeling dat je medeklanten aanraadt om gewoon een PM te sturen. Dit is tegen de huisregels van het forum. Er mogen alleen PM's naar T-Mobile Moderators worden gestuurd wanneer ze hier nadrukkelijk om vragen. Zou je dat niet meer willen adviseren? Bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
@Mhage,

Ik snap dat het vervelend is dat dit niet lukt! Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen? Mocht het daarna nog steeds niet werken dan mag je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer. Het is inderdaad niet de bedoeling om privéberichten te sturen zonder dat wij (moderators) daar om vragen.

Omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is en om het forum overzichtelijk te houden is dit topic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in bovengenoemd topic.