Beantwoord

Meerdere abonnementen, korting T-Mobile Samen

• 25 november 2016
  • 5 reacties
  • 1543 Bekeken

Mijn dochter heeft al een abonnement. Nu wil ik nog een abonnement aanschaffen.
Krijg ik dan 2,50 euro korting en waar kan ik dat aanvragen?
icon

Beste antwoord door Issam 27 november 2016, 11:43

Hoi Harrie,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien.

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik neem aan dat je doelt op de €2,50 korting van T-Mobile Samen. Klopt dat? Dan kan je hier gebruik van maken zodra je in een T-Mobile Samen groep zit. Je kan er zelf één aanmaken of toegevoegd worden aan eentje.

Een groep aanmaken kan via deze pagina.

Als je een abonnement gaat afsluiten op je eigen naam en je dochter heeft al een abonnement op haar naam dan kunnen jullie gebruik maken van de vriendenkorting. Als je dochter je daarvoor aanmeldt nadat je een abonnement hebt afgesloten dan krijgen jullie allebei €25,- korting op de eerstvolgende factuur. Toch mooi meegenomen of niet? 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Harrie,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien.

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik neem aan dat je doelt op de €2,50 korting van T-Mobile Samen. Klopt dat? Dan kan je hier gebruik van maken zodra je in een T-Mobile Samen groep zit. Je kan er zelf één aanmaken of toegevoegd worden aan eentje.

Een groep aanmaken kan via deze pagina.

Als je een abonnement gaat afsluiten op je eigen naam en je dochter heeft al een abonnement op haar naam dan kunnen jullie gebruik maken van de vriendenkorting. Als je dochter je daarvoor aanmeldt nadat je een abonnement hebt afgesloten dan krijgen jullie allebei €25,- korting op de eerstvolgende factuur. Toch mooi meegenomen of niet? 😉
Hallo t-Mobile heeft mij beloof dat ik 25 euro korting krijg dat ik Iemand lid gemaakt heb bij jullie 4 maanden geleden. 1 maand geleden naar de winkel bij t-Mobile geweest zijden ze dat ik het volgende fractuur augustus zou krijgen en weer helaas weer niks. Donderdag kan ik verlengen maar ik betwijfel als ik dat zou doen 20 jaar klant.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi buffel,

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld? Dan ga ik gelijk voor je kijken wat er fout is gegaan en dit meteen corrigeren! Alvast bedankt voor je berichtje. 🙂
Beste allen,

Graag wil ik me aansluiten bij een T-mobile samen groep. Hoop dat er ergens nog ruimte is. Ben zelf niet zo handigmet Facebook. Wellicht dat het via deze forum
Ook mogelijk is
Met vriendelijke groet,
Moussa
Reputatie 6
Badge +8
Hi Zaandam,

Meerdere gebruikers zijn nog op zoek naar leden voor een T-Mobile samen groep in dit topic >> https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/gezocht-t-mobile-samen-groep-vormen-277745