Beantwoord

Meldingen Extra Veilig Online

• 2 september 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

ik wil graag per direkt Extra Veilig Online uitgezet hebben. ik krijg op 1 dag meer dan 20 sms berichten "mogelijk schadelijk verkeer tegengehouden"
terwijl ik bijv alleen maar whatsapp.

kortom extreem storend.
per direkt uitzetten aub.
icon

Beste antwoord door David 4 september 2017, 12:18

Hi allemaal,

We zijn op de hoogte dat er ineens veel meldingen van Extra Veilig Online komen en kijken hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen. Om dit te doen hebben we ook jullie hulp nodig, hopelijk kunnen jullie ons ook helpen!
Zouden jullie de volgende gegevens kunnen sturen:
- Datum en tijd van ontvangen van de meldingen, een voorbeeld of 3;
- Bij welke website of app ontvang je de melding;
- Welk merk en type toestel gebruik je?

Op basis hiervan kunnen we dit weer verder voor jullie oppakken en werken aan een oplossing! We zien jullie reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Ja ik krijg ook sinds vandaag om de 5 minuten een berichtje dat ze weer wat tegen hebben gehouden wordt er ook gek van
Geachte T-mobile, Hierbij zou ik graag mijn extra veilig online willen uitzetten. Het is heel storend krijg voortdurend smsjes waar ik niet om heb gevraagd. Alvast bedankt voor uw hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We zijn op de hoogte dat er ineens veel meldingen van Extra Veilig Online komen en kijken hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen. Om dit te doen hebben we ook jullie hulp nodig, hopelijk kunnen jullie ons ook helpen!
Zouden jullie de volgende gegevens kunnen sturen:
- Datum en tijd van ontvangen van de meldingen, een voorbeeld of 3;
- Bij welke website of app ontvang je de melding;
- Welk merk en type toestel gebruik je?

Op basis hiervan kunnen we dit weer verder voor jullie oppakken en werken aan een oplossing! We zien jullie reactie graag spoedig tegemoet!

Reageer