Beantwoord

Mensen gezocht voor Samen

• 1 maart 2018
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Momenteel heb ik een groep met 2 personen, ik zoek nog mensen om toe te voegen om van de €5,00 t-mobile samen korting gebruik te maken, en dan is deze uiteraard ook voor jou geldig

Als je je telefoonnummer doorstuurt zal ik je direct toevoegen !!! of even een persoonlijk bericht sturen naar [verwijderd door moderator].nl of even een privebericht

Groetjes Nikki
icon

Beste antwoord door David 1 maart 2018, 20:34

Hi Nikki en Louise,

Top dat jullie hier mensen zoeken voor een groep! Het is echter niet handig om privégegevens openbaar te plaatsen, omdat iedereen mee kan lezen. Dit kun je dan ook het beste via privéberichten regelen.

We hebben daarnaast ook een algemeen topic waar je dit soort verzoekjes kunt plaatsen. Je vindt daar al snel mensen! Aangezien dit topic er al is, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo Nikki. Ik ben een nieuw TMobile lid en wil graag in je groep.
Mijn nummer is 06*** Mvg Louise
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nikki en Louise,

Top dat jullie hier mensen zoeken voor een groep! Het is echter niet handig om privégegevens openbaar te plaatsen, omdat iedereen mee kan lezen. Dit kun je dan ook het beste via privéberichten regelen.

We hebben daarnaast ook een algemeen topic waar je dit soort verzoekjes kunt plaatsen. Je vindt daar al snel mensen! Aangezien dit topic er al is, gaat dit topic op slot.