Beantwoord

Mensen voor Samen korting

• 11 mei 2018
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

Hallo ik heb een tmobile go abonnement toen ik de abonnement had afgesloten zeiden ze tegen mij dat je ook met 2 tmobile prepaid nummers ook korting van 5 euro krijgt en nu krijg ik tehoren dat het niet kan en dat het alleen met 2 tmobile abonnement nummers kan daarom vraag ik aan jullie of er mensen zijn waar ik een groep mee kan maken voor de 5 euro tmobile korting graag wil ik snel antwoord want ik heb al heel wat mensen gevraagd graag of er nu mensen zijn waar ik een groep mij kan beginnen voor de 5 euro korting
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 mei 2018, 16:49

Hoi Saber.2018, welkom op het klantenforum.

Je mag je vraag in het algemene topic voor T-Mobile Samen groepsleden posten. Daar staat eventueel ook een link naar een besloten Facebook-pagina, mocht je daar gebruik van maken.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp, gaat dit ropic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Saber.2018, welkom op het klantenforum.

Je mag je vraag in het algemene topic voor T-Mobile Samen groepsleden posten. Daar staat eventueel ook een link naar een besloten Facebook-pagina, mocht je daar gebruik van maken.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp, gaat dit ropic op slot.