Beantwoord

Met Deezer offline muziek luisteren

• 19 januari 2018
  • 4 reacties
  • 1691 Bekeken

ik wil graag in het vliegtuig muziek luisteren. hoe doe ik dit? ik heb een deezer premium abonnement.
icon

Beste antwoord door Johrick 19 januari 2018, 17:09

Hi YingYang72,

Oehh Egypte?! Ik wou dat ik mee kon. Ik ben wel een beetje klaar met dit weer in Nederland, hahah.

Yes de site van Deezer geeft het volgende ook aan:
"Geen WiFi? Geen probleem.
Met Premium+ hoef je niet verbonden te zijn met het internet om te genieten van je favoriete liedjes. Download ze gewoon één keer en luister off-line wanneer je maar wilt. Of je nu data bespaart of eropuit trekt in de natuur, je hoeft je muziek nooit meer achter te laten"

Dus je zou gewoon muziek moeten kunnen luisteren in het vliegtuig!

Wat ik jou aanraad is om het even te testen voordat je op vakantie gaat.

Download de muziek > Zet je data & WiFi uit > Luister naar jouw gedownloade muziek 🙂

Ik wens je nogmaals een veilige vlucht en een fijne vakantie!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi YingYan72,

In het vliegtuig? Waar ga je heen? 🙂

Wat je zou kunnen doen is jouw favoriete muziek vanuit deezer downloaden waardoor jij zonder WiFi etc. kunt luisteren naar jouw favoriete muziek!

Laat je me weten of het allemaal lukt? Ik wens jou in ieder geval een veilige reis toe!
Hoi hoi,

Op naar de zon, Egypte!
Dus als ik alles download kan ik gewoon luisteren?
Dan ga ik dat doen!!
Super bedankt 😉
Reputatie 4
Badge +3
Hi YingYang72,

Oehh Egypte?! Ik wou dat ik mee kon. Ik ben wel een beetje klaar met dit weer in Nederland, hahah.

Yes de site van Deezer geeft het volgende ook aan:
"Geen WiFi? Geen probleem.
Met Premium+ hoef je niet verbonden te zijn met het internet om te genieten van je favoriete liedjes. Download ze gewoon één keer en luister off-line wanneer je maar wilt. Of je nu data bespaart of eropuit trekt in de natuur, je hoeft je muziek nooit meer achter te laten"

Dus je zou gewoon muziek moeten kunnen luisteren in het vliegtuig!

Wat ik jou aanraad is om het even te testen voordat je op vakantie gaat.

Download de muziek > Zet je data & WiFi uit > Luister naar jouw gedownloade muziek 🙂

Ik wens je nogmaals een veilige vlucht en een fijne vakantie!
Hoi Johrick,
Je mag mee hoor😉
Ik ga het proberen. Mocht er nog iets zijn meld ik me weer!! Fijne avond en weekend

Reageer