Beantwoord

Met extra veilig online langzamer internet?

• 24 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds kort extra veilig online in mijn bundel en vroeg me af of dat invloed kan hebben dat de snelheid van m'n internet.
Het valt me op dat websites en apps trager zijn
icon

Beste antwoord door Thalina 25 augustus 2016, 16:30

Hoi Chilla_g,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! We horen van sommige klanten dat hun internet inderdaad trager is geworden na het activeren van deze bundel. Inmiddels zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik heb even de bundel verwijderd. Kun je je toestel uit- en aanzetten, merk je daarna dat je browser en apps nu weer sneller zijn? Als dat inderdaad het geval is, ga ik even een melding maken voor de IT-afdeling zodat ze het kunnen onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chilla_g,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! We horen van sommige klanten dat hun internet inderdaad trager is geworden na het activeren van deze bundel. Inmiddels zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik heb even de bundel verwijderd. Kun je je toestel uit- en aanzetten, merk je daarna dat je browser en apps nu weer sneller zijn? Als dat inderdaad het geval is, ga ik even een melding maken voor de IT-afdeling zodat ze het kunnen onderzoeken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi thalina. Bedankt voor je reactie.
De link naar jouw antwoord werd via de sms-melding niet geopend.
En dit is de 2de keer dat ik een reactie probeer te plaats.
Ik heb het idee dat het nu wel sneller gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Chilla_g,

Zou je kunnen aangeven wat voor foutmelding je krijgt wanneer je de link probeert te openen en een bericht wilt plaatsen? Dan kunnen we nagaan wat daar precies verkeerd gaat.

Goed om te lezen dat het in ieder geval weer snel werkt! Heb je daar nog steeds betere ervaringen mee op dit moment?
Hallo David,

Ik kreeg geen foutmelding maar een blanco scherm. Alsof het laden niet lukt. Refreshen lukte ook niet en opnieuw op de link drukken hielp ook niet.
Via de email lukt het wel om hier te komen.

De internet verbinding loopt nog steeds soepel! Dat vind ik fijn. Dank je wel
Reputatie 7
Badge +15
Hey Chilla_G,

Fijn om te horen dat je zonder de Extra Veilig Online bundel wel een hogere internetsnelheid hebt. Ik heb dit doorgestuurd naar onze technische afdeling. Zij zullen dit in onderzoek nemen en dan kun je hopelijk snel weer gebruik maken van Extra Veilig Online. 🙂

Verder is het vreemd dat je een blanco pagina te zien krijgt. Is dat alleen op het forum zo of krijg je op meerdere websites een blanco pagina te zien? :8
Ik heb ook het probleem dat veilig internet mijn verbinding enorm traag maakt. Apps doen het zelfs niet als een gevolg hiervan, of laden tergend langzaam. Ik heb niet eens bewust getekend voor deze feature toen ik mijn contract afsloot en ik blijk er nog voor te betalen ook-- kan dit zsm uit mijn bundel worden verwijderd?! Ik heb zo helemaal niks aan mijn (grote) 4G bundel.
@Jorrit_online
Je hebt je probleem gisteren in dit topic kenbaar gemaakt, daar heb je ondertussen een reactie van David gekregen.

Het is niet de bedoeling dat je je probleem in meerdere topics kenbaar maakt, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt. 🙂

Reageer