Beantwoord

Mobiel bankieren werkt niet meer

• 19 april 2017
  • 3 reacties
  • 906 Bekeken

Ineens kan ik niet meer mobiel bankieren met mijn iPhone. Ik heb niets verandert, qua instellingen. Weet iemand wat ik kan doen? Erg vervelend!
icon

Beste antwoord door Sam- 20 april 2017, 11:47

Hoi hoi Lois,

Allereerst van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien!

Erg vreemd zeg. Probeer je te internet bankieren via een applicatie van de bank of doe je dit via de browser? Zou je het ook eens via de browser willen testen? Mocht je een applicatie gebruiken, zou je deze willen verwijderen en opnieuw installeren? Controleer ook bij de aanbieder (je bank) of er geen storingen zijn. Heb je dezelfde problemen als je via een Wi-Fi netwerk gebruik maakt van internet bankieren?

Ervaar je met andere applicaties of diensten ook problemen? Zo ja, waar loop je tegen aan, waar gaat het fout en wat krijg je precies te zien? Het kan sowieso geen kwaad om je toestel één keer opnieuw op te starten. Het herstellen van je netwerkinstellingen kan in sommige gevallen ook helpen. Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen.

We zijn erg benieuwd naar je reactie Lois, laat ons weten of je verder bent gekomen met de bovenstaande informatie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Louise,

Dat heb ik gelijk even voor je gecontroleerd, of jij Extra Veilig Online hebt, maar dit is niet het geval. De oorzaak zit dus ergens anders in jouw geval. Had je de andere suggesties die Issam geopperd had ook al geprobeerd? Heb je de ING app al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of dit effect heeft? Ik heb ook even gekeken of er misschien storingen bij ING, maar zie hier niet specifiek iets staan over een storing met de app. Je hebt op dit moment dus de nieuwste versie van de app, als ik het goed begrijp?

Zou je de app nog eens opnieuw kunnen installeren om te kijken of het dan wel lukt om jezelf aan te melden? We horen graag van je of het gelukt is!
Beste operator,

Het gaat erom dat ik met de app van ING niet meer kan inloggen, noch met mijn vingerafdruk, noch met de inlogcode.. Hij geeft aan dat het niet gelukt is, probeer later opnieuw. Als ik de code intoets geeft hij aan dat er geen mobiel netwerk is. Met andere applicaties heb ik geen problemen, met deze ook nooit gehad. Ineens was het zo, dat betekent dat ik dus ook niet meer kan betalen als er geen wifi is.
Instellingen opnieuw ingesteld, alle updates gedaan... Via safari lukt het wel op m'n mobiel maar dat is irritant.
Als ik google dan lees ik veel over dat de ING app niet werkt bij T-mobile met 4G Extra Veilig Online.. Ik heb geen idee of dat bij mij is ingesteld, maar ik zou het graag uit willen zetten als dat betekent dat ik gewoon weer mobiel kan bankieren.

Ik hoop dat je iets voor me kunt betekenen.

Groet,
Louise
Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Lois,

Allereerst van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien!

Erg vreemd zeg. Probeer je te internet bankieren via een applicatie van de bank of doe je dit via de browser? Zou je het ook eens via de browser willen testen? Mocht je een applicatie gebruiken, zou je deze willen verwijderen en opnieuw installeren? Controleer ook bij de aanbieder (je bank) of er geen storingen zijn. Heb je dezelfde problemen als je via een Wi-Fi netwerk gebruik maakt van internet bankieren?

Ervaar je met andere applicaties of diensten ook problemen? Zo ja, waar loop je tegen aan, waar gaat het fout en wat krijg je precies te zien? Het kan sowieso geen kwaad om je toestel één keer opnieuw op te starten. Het herstellen van je netwerkinstellingen kan in sommige gevallen ook helpen. Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen.

We zijn erg benieuwd naar je reactie Lois, laat ons weten of je verder bent gekomen met de bovenstaande informatie!

Reageer