Vraag

Muziek aan Deezer toevoegen

• 13 februari 2013
  • 9 reacties
  • 5930 Bekeken

Hallo,

ik wil graag weten hoe ik muziek aan "Mijn MP3's" kan toevoegen... Ik kan het werkelijk nergens vinden!

9 reacties

Goede service! Na bijna een maand gewoon nog geen enkele reactie.... Beetje jammer.
@Shareena1983

Jeetje! Ik schrik hiervan. Sorry dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Bedoel je dat de nummers dan op je telefoon staan of? Je kunt de muziek die je kunt beluisteren en vinden vanuit Deezer alleen vanuit de Deezer App beluisteren. Ik zie je reactie graag tegemoet en zal zo snel mogelijk antwoord geven. 🙂
Hoi bedankt voor je snelle antwoord! Ik bedoel eigenlijk dat je bij de Deezer app het kopje "Mijn MP3's" hebt staan. Hoe krijg je daar nummers in?
Reputatie 6
Hoi Shareena1983,
je kan je eigen MP3'tjes dan eerst uploaden via de website van Deezer. Als je daarop inlogt op je PC/laptop, klik je aan de linkerkant bij 'Bibliotheek' op 'Mijn MP3's'. Daar kan je MP3's uploaden en deze zijn daarna dan ook te beluisteren via de app.

Laat je me weten of het is gelukt? 🙂
Hoi Shareena1983,
je kan je eigen MP3'tjes dan eerst uploaden via de website van Deezer. Als je daarop inlogt op je PC/laptop, klik je aan de linkerkant bij 'Bibliotheek' op 'Mijn MP3's'. Daar kan je MP3's uploaden en deze zijn daarna dan ook te beluisteren via de app.

Laat je me weten of het is gelukt? :)

Maar hoe doe je ze uploaden? Dat knopje kan ik dus nergens vinden.. Slepen helpt ook niet. Dat was ook mijn hele probleem... 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@Shareena1983

Als je op "Mijn MP3's" hebt geklikt krijg je de mogelijkheid om je bestanden erin te slepen of te klikken op: "verstuur je mp3's". Mocht het zijn dat dit niet werkt, zou je dit willen uitproberen met een andere browser of een andere computer? Ik wacht je bericht af. 😉
Klik op je naam in Deezer en dan zie je onder "meer" mp3's staan , daar kan je de eigen Mp3's in kopieren en uploaden.
@Shareena1983

Is het gelukt?
Reputatie 3
Ik weet beetje laat na 6 maanden maar dit werkt echt heel erg goed!
Ben benieuwd hoe het verder gaat op me mobiel!

Reageer