Beantwoord

Muziek abbonement

• 5 december 2013
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Beste T-mobile,

bij mijn 2 jarige aboonement zit er een muziek abonnement in. Op de site stond dat ik een e-mail zou krijgen waarmee ik mij kan aanmelden. Ik heb mijn abonnement echter in de winkel gekocht en hierdoor geen e-mail gekregen, waar kan ik mijn muziek abonnement voor deezer/spotify activeren en er gebruik van maken? of koppelen aan een bestaand account?

Met vriendelijke groeten,
Rick
icon

Beste antwoord door storm91 5 december 2013, 15:44

hey rickpijbes,

om even duidelijk te maken: dit is alleen voor deezer, niet voor spotify. als je dus wil registreren kan je naar www.deezer.com/nl of de app downloaden van deezer. om te registreren

via de site:
klik op "inschrijven met emailadres". hierdoor krijg je een venster te zien. onderaan dit venster staat "klant t-mobile, eerste registratie". als je hierop klikt en de instructies volgt kan je meteen door en zou het moeten werken.
via de app:
hier doe je eigenlijk hetzelfde. gewoon kijken voor "t-mobile klant, eerste registratie" en de intructies volgen.

hoe je het kan koppelen staat ook onder de opties zoals ik hier boven heb vermeld. het activeren van deezer, kan via de voordeelbundels in de app van t-mobile. maar als dit al in je contract zit zou je het moeten hebben, en zou er een moderator naar moeten kijken.

hopelijk heb ik je hierbij een stuk kunnen helpen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
hey rickpijbes,

om even duidelijk te maken: dit is alleen voor deezer, niet voor spotify. als je dus wil registreren kan je naar www.deezer.com/nl of de app downloaden van deezer. om te registreren

via de site:
klik op "inschrijven met emailadres". hierdoor krijg je een venster te zien. onderaan dit venster staat "klant t-mobile, eerste registratie". als je hierop klikt en de instructies volgt kan je meteen door en zou het moeten werken.
via de app:
hier doe je eigenlijk hetzelfde. gewoon kijken voor "t-mobile klant, eerste registratie" en de intructies volgen.

hoe je het kan koppelen staat ook onder de opties zoals ik hier boven heb vermeld. het activeren van deezer, kan via de voordeelbundels in de app van t-mobile. maar als dit al in je contract zit zou je het moeten hebben, en zou er een moderator naar moeten kijken.

hopelijk heb ik je hierbij een stuk kunnen helpen 🙂

Reageer