Beantwoord

Muziek filteren Deezer PC

• 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Hoi ik heb een vraagje over de deezer app op de pc.

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met windows 10, omdat ik een deezer abbonement heb vond ik het leuk om de deezer app te installeren op mijn pc om zo naar muziek te kunnen luisteren. Ik betaal er ten slotte voor.
Echter wanneer ik naar favoriete nummers ga en de muziek wil filteren op 'onlangs toegevoegd' is deze optie nergens te vinden. Op mijn mobiel en via internet staat de optie gewoon duidelijk in beeld. Ligt dit aan de app of is deze optie ergens anders te vinden ?

Groetjes Kayleigh
icon

Beste antwoord door Issam 5 februari 2017, 17:22

Hoi hoi Kayleigh,

Wat leuk dat je gebruik maakt van Deezer!

Er is inderdaad sinds kort een Deezer applicatie voor Windows computers en laptops. Het gaat hier nog wel om een Beta versie, dus niet alles zal 100% werken. Ik wil je vragen om voor vragen of verzoeken over deze app contact op te nemen met Deezer zelf. Zij kunnen je van meer informatie voorzien omtrent de functionaliteiten binnen deze applicatie.

Contact opnemen met Deezer kan via deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Kayleigh,

Wat leuk dat je gebruik maakt van Deezer!

Er is inderdaad sinds kort een Deezer applicatie voor Windows computers en laptops. Het gaat hier nog wel om een Beta versie, dus niet alles zal 100% werken. Ik wil je vragen om voor vragen of verzoeken over deze app contact op te nemen met Deezer zelf. Zij kunnen je van meer informatie voorzien omtrent de functionaliteiten binnen deze applicatie.

Contact opnemen met Deezer kan via deze pagina.

Reageer