Beantwoord

muziek pakket

• 25 juli 2013
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb een samsing galaxy s 3 en ik heb een abonnement met ook muziek erbij hoe kan jr die muziek dan downloaden ? De verkoper liet me zien dat hij het ook had en ook hele albums kon downloaden.. ik betaal er wel voor en als ik deezer gebruik heb ik elke maand 8 euro van overige kosten ..
icon

Beste antwoord door Chantal01 26 juli 2013, 11:08

@xjjj Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat klopt inderdaad. Het is alleen wel zo dat alles wat je 'download' vanuit de Deezer App te beluisteren is. Je haalt ze binnen zodat je in de offline modus ook kunt luisteren en je alle nummers en albums gemakkelijk bij de hand hebt. Het is dus niet helemaal hetzelfde als downloaden.

Zodra je de Deezer App opent staat er aan de rechterkant een symbool met 'Albums'. Daar komen de toegevoegde albums te staan. Zodra je de naam van het album die wilt beluisteren en opslaan hebt kun je via de zoekbalk ernaar op zoek. Ik ben erg benieuwd of het gelukt is. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik ze graag tegemoet.

Je kunt via My T-Mobile terug zien waar de overige kosten uit zijn opgebouwd en indien ze blijven staan zullen ze op de factuur gespecificeerd worden.
Bekijk origineel

3 reacties

@xjjj Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat klopt inderdaad. Het is alleen wel zo dat alles wat je 'download' vanuit de Deezer App te beluisteren is. Je haalt ze binnen zodat je in de offline modus ook kunt luisteren en je alle nummers en albums gemakkelijk bij de hand hebt. Het is dus niet helemaal hetzelfde als downloaden.

Zodra je de Deezer App opent staat er aan de rechterkant een symbool met 'Albums'. Daar komen de toegevoegde albums te staan. Zodra je de naam van het album die wilt beluisteren en opslaan hebt kun je via de zoekbalk ernaar op zoek. Ik ben erg benieuwd of het gelukt is. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik ze graag tegemoet.

Je kunt via My T-Mobile terug zien waar de overige kosten uit zijn opgebouwd en indien ze blijven staan zullen ze op de factuur gespecificeerd worden.
Ik wil deezer ook opzeggn.
Hoe doe ik dit
Veronica Foks
@veronicafoks,

Op het nummer waaronder je bent ingelogd op het forum is geen Deezerbundel actief. Op My T-Mobile kun je zien welke bundels er actief zijn op jouw contract.

Reageer